וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מהפך ברבע האחרון: אוקלנד ניצחה את יוסטון במקסיקו

22.11.2016 / 8:44

המאנדיי נייט נדד לאצטדיון האצטקה המיתולוגי במקסיקו סיטי וסיפק דרמה יפה, כאשר הריידרס משיגים צמד טאצ'דאונים גדולים לקראת הסיום ורושמים 20:27 על הטקסאנס. אוקלנד ביתרון משחק ב-AFC מערב, יוסטון ביתרון משחק ב-AFC דרום

דרק קאר אוקלנד ריידרס עם איי ג'יי בואי יוסטון טקסאנס. Eduardo Verdugo, AP
התעורר ברגע הנכון. קאר/AP, Eduardo Verdugo

אוקלנד (2:8) - יוסטון (4:6) 20:27

מאנדיי נייט היסטורי, שנערך באצטדיון האצטקה המיתולוגי במקסיקו סיטי, סיפק דרמה גדולה אשר בסיומה, הריידרס פתחו פער של משחק אחד מקנזס סיטי ודנבר ב-AFC מערב ואילו יוסטון ראתה את היתרון שלה על פני הקולטס ב-AFC דרום מתכווץ למשחק אחד בלבד.

הפתיחה הייתה מהוססת, עד שבשניות הראשונות של הרבע השני דרק קאר מצא את ג'יילן ריצ'רד לטאצ'דאון. שתי דקות לאחר מכן, אוקלנד השיגה גם שער שדה ועלתה ל-3:10. אלא שיוסטון הגיבה היטב, עם טאצ'דאונים של ברקסטון מילר בתפיסה ברבע השני ולמאר מילר בריצה קצרה בשלישי, כדי להפוך ל-10:17. לאחר שער שדה נוסף מכל כיוון, הצליח קאר לספק טאצ'דאון גדול, 75 יארד לג'אמזי אולוולה, מה שקבע שוויון 20:20, 10:44 לסיום. יוסטון נעצרה בדאון רביעי ויארד על קו ה-15 של הריידרס ושש דקות לאחר מכן, קאר התחבר ל-35 יארד עם אמארי קופר לטאצ'דאון המנצח. הטקסאנים לא עשו כלום עם הכדור הבא ואוקלנד הצליחה למרוח את הזמן עד לסיום.

הערב של קאר הורכב מ-295 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד. ברוק אוסווילר סיים עם 243, טאצ'דאון ואיבוד. 104 יארד בריצה למילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully