וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "ג'יבריל רג'וב מנסה לנצל את פיפ"א למטרותיו הפוליטיות"

21.11.2016 / 19:17

שרת התרבות והספורט נפגשה עם יו"ר ועדת המעקב של פיפ"א טוקיו סקסוואלה ודיברה על רג'וב: "הוא מונע מאינטרסים פוליטיים ואמביציות אישיות והופך את הספורט לסוגיה פוליטית"

טוקיו סקסוואלה עם מירי רגב. חורחה נובומינסקי, מערכת וואלה! NEWS
רגב עם סקסוואלה/מערכת וואלה! NEWS, חורחה נובומינסקי

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, נפגשה היום (שני) לפגישת עבודה עם יו"ר ועדת המעקב של פיפ"א טוקיו סקסוואלה. רגב הציגה בפני סקסוואלה את חשיבות הפרדת הספורט מהפוליטיקה ואת העובדה כי הספורט הוא גורם מחבר ומקשר בין אנשים. עוד אמרה השרה שארגון פיפ"א חייב לשמור על מעמדו כארגון בינלאומי העוסק בכדורגל ובספורט ולא מערב ספורט בפוליטיקה. היא תיארה בפני טוקיו את המהלכים הרבים שעשה משרד התרבות והספורט בשיתוף ההתאחדות לכדורגל בישראל, כדי לאפשר מעברים מוסדרים של ספורטאים פלסטינים.

השרה הודיעה שהיא מוכנה לתת כל מענה ופתרון לכל בעיה שתועלה בפניה לגבי קשיים כלשהם שיש לפלסטינים בתחום הספורט, אבל לא תשלים עם ניסיונותיו החוזרים ונשנים של ג'יבריל רג'וב לפגוע בכדורגל הישראלי. "לא יכול להיות שג'יבריל רג'וב, המונע מאינטרסים פוליטיים ואמביציות אישיות, ינצל את פיפ"א למטרותיו הפוליטיות ויהפוך את הספורט לסוגיה פוליטית", אמרה רגב. השרה הודתה לטוקיו סקסוואלה על מאמציו הגדולים למציאת פתרון שישאיר את הספורט מחוץ לפוליטיקה וישמור על המקצועיות של פיפ"א כארגון ספורט גדול, שכל המדינות בעולם יכולות להיות חברות בו.

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully