וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד תצפה בהנאה: דנבר מול קנזס סיטי במוקד המחזור ה-12

26.11.2016 / 8:30

האלופה תארח את הצ'יפס לסאנדיי נייט, בעוד משחק צמרת ב-AFC מערב. הריידרס, שבראש הבית, מחכים לקרוליינה. בריידי וגרונק בספק לביקור של הפאטס אצל הג'טס, אטלנטה - אריזונה, טמפה - סיאטל, יוסטון - סן דייגו

טראוויס קלסי קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
הצ'יפס בדנבר במשחק גדול. קלסי/AP, Charlie Riedel

אחרי האקשן בחג ההודיה, המחזור ה-12 ב-NFL יושלם בראשון ושני עם כמה משחקים חשובים. במוקד יעמוד הסאנדיי נייט, בין דנבר לקנזס סיטי. עוד קודם לכן, אטלנטה מול אריזונה ויוסטון נגד סן דייגו במוקד הסדרה הראשונה. בסדרה השנייה, טמפה ביי נגד סיאטל, אוקלנד מחכה לקרוליינה והג'טס מארחים את ניו אינגלנד. לקינוח, במאנדיי נייט, פילדלפיה מול גרין ביי המפורקת.

seperator

20:00:

שיקגו (8:2) - טנסי (6:5)

הדובים נראו לא רע לאורך דקות ארוכות מול הג'איינטס, אבל עם הסגל החסר כל כך, נותרו בלי פתרונות וספגו עוד הפסד. הטייטאנס לעומתם, חשבו שהם יכולים ללכת כל הדרך לפלייאוף, אבל ההפסד באינדיאנפוליס אולי גמר את הסיכוי עבורם.

בפאלו (5:5) - ג'קסונוויל (8:2)

הבילס שמרו על חלומות הפלייאוף הראשון שלהם במילניום הזה בחיים עם ניצחון גדול בסינסינטי, שהושג בזכות תצוגה הגנתית מרשימה. הבונוס שלהם מגיע כעת, בדמות משחק ביתי נינוח על הנייר מול הג'אגס ובלייק בורטלס הנורא, אלא שהקבוצה מצפון פלורידה מתחה במחזור האחרון את דטרויט בחוץ ואם בפאלו תירדם, היא עלולה להיעקץ.

בולטימור (5:5) - סינסינטי (6:1:3), METV

בשנים האחרונות, זה בדרך כלל היה קרב אימתנים על מקום בפלייאוף ב-AFC צפון הקשוח, אלא שההפסד של סינסי בבית לבפאלו ככל הנראה גמר עבורה את הסיפור וכעת נשאר לה רק לנסות לקלקל לרייבנס, שנאבקים בפיטסבורג על הזכייה בבית. שתי הקבוצות הללו ייפגשו שוב במחזור סיום העונה, באוהיו ואם בולטימור באמת רוצה פלייאוף, זה משחק שהיא חייבת לקחת, אחרי שהפסידה לדאלאס ביום ראשון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טרנס ווסט בולטימור רייבנס. Ron Jenkins, AP
הרייבנס רוצים להתאושש במהרה. טרנס ווסט/AP, Ron Jenkins

אטלנטה (4:6) - אריזונה (5:1:4), FOX

הפאלקונס חוזרים משבוע המנוחה שלהם עם כוחות מחודשים ורצון להסתער קדימה, כדי לקחת את ה-NFC דרום, כאשר כל שלוש היריבות לבית עדיין אורבות בטווח פגיעה. המשימה הראשונה של אטלנטה היא מול הקרדינלס החבולים, שהפסידו למינסוטה משני מהלכים גדולים של היריבה ורואים את הדעיכה של קרסון פאלמר מתחזקת משבוע לשבוע. אריזונה כבר לא תהיה בפלייאוף העונה והיא לפחות תנסה לסיים את 2016 בצורה חיובית, לפני שתצטרך לחשוב הרבה בפגרה על העתיד.

קליבלנד (11:0) - ניו יורק ג'איינטס (3:7)

עוד חמישה משחקים נותרו לבראונס כדי להימנע מ-16:0 שני בתולדות ה-NFL. הבעיה? הלו"ז שלהם די מסובך וכעת הם מארחים את הענקים, שאחרי חמישה שבועות רצופים בהם שיחקו בבית והשיגו ניצחונות, שהקפיצו אותם גבוה במאבק על הווילד קארד, יוצאים כעת לדרכים וינסו לשמור על העונה המוצלחת שלהם במסלול הנכון.

ניו אורלינס (6:4) - לוס אנג'לס (6:4)

הסיינטס האמינו בכוחם להשיג את אטלנטה במאבק ב-NFC דרום, אבל ההפסד לקרוליינה, בו הקאמבק של הקדושים נעצר בגלל שהשעון פשוט נגמר, בלם אותם והם בצרות. זה עדיין לא אבוד מבחינת דרו בריס וחבריו, אבל הם חייבים ניצחון ביתי על LA, שהייתה קרובה לנצח בזכות ההגנה בבכורה של ג'ארד גוף בשבוע שעבר, אולם נכנעה בבית למיאמי וככל הנראה גמרה את הסיפור שלה לעונה הזו, למרות שהיא במאזן זהה לזה של המארחת.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Feig, AP
העונה של הסיינטס אבודה? בריס/AP, Bill Feig

מיאמי (4:6) - סן פרנסיסקו (9:1)

הניינרס החזיקו מעמד מחצית וקצת בבית מול הפטריוטס, עד שקרסו וספגו הפסד תשיעי ברציפות. הם חוצים כעת את היבשת, למשחק מול הקבוצה השנייה הכי חזקה ב-AFC מזרח, מיאמי, שעם הניצחון הקשה והדרמטי בלוס אנג'לס כבר רושמת חמישה W רצופים ונראית בדרך הנכונה לפלייאוף, עם כרטיס הווילד קארד. לדולפינס כמובן אסור למעוד בבית מול קולין קפרניק, אם הם באמת רוצים להיות איתנו גם בינואר.

יוסטון (4:6) - סן דייגו (6:4)

ההפסד המאכזב של הטקסאנס במאנדיי נייט במקסיקו איפשר ליריבות ב-AFC דרום להישאר בתמונה, אבל לא בטוח שיש אחת מהן שיכולה באמת לקחת מיוסטון את ראשות הבית. המארחים במאזן מושלם של 0:5 העונה במשחקי הבית שלהם וינסו לגמור סופית את העונה של הצ'ארג'רס, שלקחו רק משחק אחד מתוך חמישה בחוץ עד כה.

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס. Wilfredo Lee, AP
הדולפינס לא רוצים לעצור. אג'אי/AP, Wilfredo Lee

23:05-23:25

טמפה ביי (5:5) - סיאטל (2:1:7), 5+ לייב

שודדי הים הפתיעו ביום ראשון שעבר עם ניצחון חוץ ענק בארוהד על הצ'יפס, ניצחון שהציב אותם מרחק משחק אחד בלבד ממוליכת ה-NFC דרום, אטלנטה. אם הם יצליחו לעצור את המכונה של הסיהוקס, בטמפה באמת יתחילו לחלום בגדול, אבל זה לא יהיה פשוט, שכן בשבועות האחרונים סיאטל חוזרת לכושר שיא ונראית בלתי עצירה לפרקים בהתקפה ובלתי ניתנת להכנעה בהגנה, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של קאם צ'נסלור. הסיהוקס ממתינים למעידה של הקאובויס כדי לקפוץ על המקום הראשון בחטיבה ובינתיים, צריכים להמשיך לנצח כדי לזכות לפחות בשבוע החופש. ארל תומאס הפצוע יחמיץ את המשחק.

אוקלנד (2:8) - קרוליינה (6:4), FOX

רגע לפני ששתי היריבות שלה במערב יתעמתו ביניהן, אוקלנד תקווה להמשיך בריצה הנהדרת שלה ותארח את סגנית האלופה, שהניצחון שלה לפני תשעה ימים על הסיינטס השאיר לה סיכוי נמוך להעפיל לפלייאוף. בלי ניצחון בחור השחור, זו תהיה משימה קשה ואולי הפנת'רס יתעודדו מכך שאת שני ההפסדים שלו העונה ספג דרק קאר דווקא אצלו בבית.

ניו יורק ג'טס (7:3) - ניו אינגלנד (2:8), METV

כמה שבצד הירוק של ניו יורק רוצים להכניס מקל בגלגלים של הפטריוטס, אחרי שנים של תסכולים. השאלה היא האם הם מסוגלים. ניו יורק יצאה לשבוע החופש שלה אחרי הפסד ביתי מביך 9:6 לראמס ותחזור לריאן פיצפטריק, על חשבון ברייס פטי. ניו אינגלנד לא הבריקה בסן פרנסיסקו, אך הסתדרה בלי גרונק וכריס הוגאן, כאשר גם הפעם הטייט אנד בספק, כמו גם טום בריידי, אותו עשוי להחליף ג'ימי גארופולו. בריידי נסע עם הקבוצה לניו יורק ומקווה לשחק, כאשר גם הטייט אנד הצטרף לנסיעה. הפטריוטס ב-0:5 בחוץ העונה עד כה.

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
שוב בחוץ? הפאטס ינסו להימנע ממעידה בניו יורק, גרונק ובריידי בספק/AP

דנבר (3:7) - קנזס סיטי (3:7), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

איזה משחק ענק. האלופה נחה בשבוע שעבר, אחרי הניצחון הדרמטי בניו אורלינס. היא חוזרת לעניינים בבית, מול היריבה ל-AFC מערב, שמחזיקה באותו מאזן כמו שלה ושתארח אותה במחזור הלפני אחרון של העונה. דווקא אחרי ריצה מצוינת מאז שבוע החופש שלה, ריצה שכללה חמישה ניצחונות רצופים, הקבוצה של אנדי ריד פישלה בבית נגד טמפה ביי ואם היא תפסיד שוב, למרות המאזן המוצלח, הפלייאוף עלול להתרחק ממנה. ניצחון לעומת זאת, יעשה בלגן גדול בבית הזה.

פילדלפיה (5:5) - גרין ביי (6:4), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

משחק פריים טיים שני ברציפות לפאקרס, שהיו מעדיפים כנראה שאף אחד לא יראה אותם כרגע. גרין ביי שוב הושפלה בשבוע שעבר, מול יריבתה של פילי מה-NFC מזרח, וושינגטון, כאשר בשני המחזורים האחרונים היא חוטפת 47 ו-42 נקודות ונראית אבודה לחלוטין. הפסד בעיר האחווה, מול האיגלס שרוצים להתאושש מההפסד שהם עצמם ספגו בסיאטל, ישאיר את גרין ביי כמעט סופית מחוץ לפלייאוף. המארחת תנסה למצוא פתרונות למכת הפציעות שפקדה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully