וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהי הודיה חשובה: משחקי מפתח בחג ההודיה ב-NFL

23.11.2016 / 9:00

ערב חג משובח: דטרויט ומינסוטה ייפגשו בקרב על ה-NFC צפון (ה', 19:30), דאלאס הדוהרת מחכה לוושינגטון (23:30, FOX) ולקינוח, מפגש קריטי בין אינדיאנפוליס לפיטסבורג (3:30, ספורט 1)

גולדן טייט דטרויט ליונס מול מינסוטה וייקינגס. AP
ככה זה נגמר לפני שבועיים. גולדן טייט עף לאנדזון של הווייקינגס/AP

ערב חג ההודיה המסורתי מגיע מחר (חמישי) ועמו, כמיטב המסורת, שלושה משחקי NFL. דטרויט תתמודד מול מינסוטה בקרב גדול שעשוי להכריע את ה-NFC צפון, דאלאס הדוהרת נגד וושינגטון ולקינוח, אינדיאנפוליס ופיטסבורג במשחק שחייבים לנצח.

דטרויט (4:6) - מינסוטה (4:6), חמישי, 19:30

שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות קריטיים ולצד ההתרסקות של גרין ביי, הן כבר ביתרון שני משחקים על הפאקרס, כך שמדובר בקרב מכריע ב-NFC צפון. רק לפני שני מחזורים הליונס ניצחו במינסוטה, 16:22 אחרי סיום משוגע והם מגיעים עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים, אך נאלצו להזיע מול ג'קסונוויל בבית ביום ראשון. הווייקינגס עצרו את המפולת אחרי ארבעה הפסדים עם ניצחון קשה מול אריזונה וההגנה שלהם, ששוב ייצרה מהלך גדול, תנסה לבלום את מת'יו סטאפורד.

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
גם העשירי יגיע? פרסקוט/AP

דאלאס (1:9) - וושינגטון (3:1:6), חמישי, 23:30, FOX

ימים של אושר עוברים על הקאובויס והם לא רוצים שזה ייגמר, אך יודעים שלמרות המאזן המצוין, לא מעט קבוצות אורבות מאחור ומחכות לנפילה, כולל הרדסקינס, שמספקים עונה לא רעה עד כה. דאלאס רשמה בראשון ניצחון תשיעי ברציפות, כאשר דאק פרסקוט מתמודד היטב עם החזרה של טוני רומו. הסקינס, שהיו הקבוצה הראשונה שנכנעה מול דאלאס העונה, ינסו לנקום ומגיעים אחרי הצגה מול גרין ביי בסאנדיי נייט, אך גם בלי יותר מדי זמן למנוחה. הם ניצחו בשלושה מארבעת הביקורים האחרונים שלהם בג'רילנד.

אינדיאנפוליס (5:5) - פיטסבורג (5:5), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD

משחק מפתח ב-AFC בין שתי קבוצות שרודפות אחרי הפלייאוף. הקולטס שוב בעניינים, אחרי שני ניצחונות רצופים, בהם ההתקפה בראשות אנדרו לאק הציגה יכולת לא רעה בכלל לפרקים, אלא שהקוורטרבק ספג זעזוע מוח ביום ראשון והוא לא צפוי לשחק, כאשר מי שיפתח יהיה סקוט טולזין. הקולטס מארחים קבוצה שממש כמוהם, מגיעה במאזן חצוי וזקוקה ל-W. פיטסבורג עמלה קשה מהצפוי בקליבלנד, בדרך לניצחון שסופסוף קטע רצף של ארבעה הפסדים. היא עדיין לא נראית טוב, אבל ההתקפה הנפיצה שלה יכולה לעשות צרות להגנת הסייחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully