וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בסכנין מבור תקציבי: הקטארים עדיין לא העבירו כסף

21.11.2016 / 14:34

בניגוד לשנים עברו, המועדון עדיין לא קיבל סכום כסף מהאמירות. ההנהלה תנסה לגייס ספונסרים אחרים. אבו סלאח עשוי לחזור, גם אבו עביד וחבשי בתמונה. רוגלאס ישוב להתרשמות

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס. ברני ארדוב
צרות מעבר לפינה? אבו יונס/ברני ארדוב

בני סכנין לא קיבלה העונה כספים מקטאר ובמועדון חוששים מבור תקציבי. המועדון מקבל מדי שנה בונוס כספי מאמיר קטאר, אבל העונה לא התקבל כל סכום. פניות של בכירים במגזר העברי בישראל לא נשאו פרי והם עדיין לא קיבלו תשובה מהאמירות. בסכנין מקווים שהקטארים יעבירו כסף בתחילת 2017, אבל גם חוששים מבעיות כלכליות בהמשך העונה. לפיכך נעשתה פנייה לעירייה כדי שראשיה יסייעו להשיג ספונסרים.

הצוות המקצועי ממשיך לחפש בלם ולאחרונה עלה שמו של עלא אבו סלאח שעזב בקיץ האחרון לליגה הפלסטינית. אבו סלאח שגדל בסכנין ושיחק בה במשך למעלה מ-10 שנים, ערך לאחרונה בכורה בנבחרת פלסטין. אם הוא יחזור לסכנין, זה יקרה רק בינואר. במקביל עלו שוב שמותיהם של איאד אבו עביד ועאיד חבשי ממכבי חיפה. הבלם היווני קוסטאס רוגלאס ביקש לחזור לישראל להמשיך בהתרשמות אחרי שלפני כמה ימים עזב במפתיע. רוגלאס היה אמור לסגור בקבוצה מאיטליה, אבל לבסוף לא חתם שם.

המגן הימני מוחמד זבידאת מרגיש לא מוערך והוא יבקש לעזוב בינואר. סוכנו הברזילאי של ז'אורז'יניו הגיע לישראל במטרה לקדם את מכירתו לקבוצה אחרת והוא מתשף פעולה בנושא עם סוכנו הישראלי של הקשר, איתן מזרחי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully