וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אסור להתבלבל, להפועל תל אביב יש סגל טוב"

20.11.2016 / 15:10

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת המשחק הטעון: "תהיה אווירה מדהימה וזו אחת הסיבות שהגענו למקצוע הזה". שכטר: "שונה לשחק מול הפועל תל אביב עם בית"ר ירושלים"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תנעל ביום שני את המחזור העשירי בליגת העל עם משחק ביתי מול הפועל תל אביב. בקבוצה מהבירה מקווים לנצל את ההזדמנות כדי להידבק לחבורת הצמרת המתגבשת והיום (ראשון), הגיע המאמן רן בן שמעון למסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. בן שמעון עדיין מתלבט לגבי ה-11 שיפתחו. ייתכן כי עידן ורד יפתח בשלישיית הקישור על חשבון קלאודמיר או אריק סאבו, במצב כזה יקבל לידור מקום בהרכב. אפשרות נוספת היא שקובי מויאל או דוד קלטינס יפתחו על חשבון קלאודמיר. איתי שכטר צפוי להמשיך כחלוץ בודד.

"אני מודע להיבטים הנוספים של המשחק מול הפועל תל אביב", אמר רן בן שמעון. "יש היסטוריה בין המועדונים ורצון מאוד גדול של הצדדים. בנוסף ללהט, אני צריך להתייחס למשחק באופן מקצועי. חשוב שבית"ר ירושלים תמשיך להתקדם ותציג כדורגל טוב כפי שעשינו מול הפועל רעננה. הפועל תל אביב קבוצה טובה, שחקנים פצועים וחסרים פחות מעניינים אותי. יש לה סגל טוב, אסור להתבלבל. המשחקים בין המועדונים האלה תמיד יוצרים רגש וכדורגל טוב".

בן שמעון הוסיף: "אני פחות מתעניין מה קורה בצד השני. כל מאמן רשאי לדבר על הבעיות שלו. אני מתעסק אך ורק בשחקנים שלי. אין לי ספק שתהיה אווירה מדהימה בטדי, וזו אחת הסיבות שהגענו למקצוע הזה".

"כבר שיחקתי נגד הפועל תל אביב", אמר איתי שכטר. "זה משחק פיקנטי עבורי ועבור המועדון. אנחנו מגיעים עם ביטחון אחרי הניצחון האחרון. אנחנו מאמינים בעצמנו, ומקווים שנשמח את הקהל. לשחק מול הפועל תל אביב עם בית"ר ירושלים זה שונה מאשר לשחק מולה עם מכבי חיפה. אני מאושר פה וגאה לשחק כאן. אעשה את המקסימום עבור הצלחת הקבוצה".

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון עם איתי שכטר. יוסי ציפקיס
דריכות גדולה בבירה. בן שמעון ושכטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully