וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "כמה אפשר להחמיץ? מלמד היה יכול לסיים עם שלושער"

20.11.2016 / 8:45

תסכול גדול במכבי פתח תקוה בעקבות התיקו מול אשקלון, אלו: "הרבה זמן לא ראיתי קבוצה שלא משחקת כדורגל, הם הסתגרו 80 דקות". וגם: השחקנים מתחרטים על העסקה ששלחה את נג'וקו ללאומית כדי לפנות מקום לזר

מיחאי רומן (משמאל) עם גיא מלמד שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אינספור החמצות. גיא מלמד/מגד גוזני

"פשוט לא ייאמן כמה אפשר להחמיץ במשחק אחד. גיא מלמד היה יכול לסיים היום עם שלושער, השחקנים לא היו מספיק מרוכזים ליד השער. דווקא במשחק הזה מעדנו, לא ציפינו לזה לפני המשחק". כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה בעקבות התיקו אמש (שבת) מול נועלת הטבלה, הפועל אשקלון. ויש גם השלכות לעניין הזה: במועדון יתחילו בקרוב בהכנות לחודש ינואר, כשהמטרה המרכזית, כזכור, היא להביא שחקן כנף במקום ננאד אדאמוביץ' שנכנס אתמול שוב כמחליף וכמעט לא תרם למשחק. במועדון מרגישים כי זו הבעיה העיקרית שמונעת מהם להתקדם. אגב, במועדון יש מי שהביע אכזבה משחרורו של ג'ייקוב נג'וקו, שחתם על חוזה בתחילת העונה ושוחרר אחרי שני משחקים לטובת אדאמוביץ'. "הוא היה תורם לנו הרבה יותר", אמרו על החלוץ שכבש שבעה שערים בשלושה חודשים והפך ללהיט של הליגה הלאומית ובית"ר תל אביב רמלה.

בחודש ספטמבר פורסם בוואלה! ספורט על הניסיון של מכבי חיפה להחתים את דור אלו לעונה הבאה. המגן, שאבי לוזון הבהיר כי לא ישוחרר בחלון ההעברות, סיכם: "היה משחק מאוד קשה, ידענו שאנחנו לא מגיעים לפיקניק. הם באו להסתגר, אבל לא הצלחנו לכבוש. זה יכל להיגמר גם עם 4:1, הרבה זמן לא ראיתי קבוצה שלא משחקת כדורגל, זה היה משהו לא רגיל. עובדה שהשופט הוסיף ארבע דקות.הגענו למצבים בטוחים. תקפנו, עשינו כל מה שאנחנו יכולים. הם עמדו 80 דקות מאחורי הכדור. זה קורה".

הרבה תסכול נשמע בסיום מפי השחקנים, שחלקם אמר כי ההחלטות שהתקבלו לגבי השזרוע באיצטדיון המושבה והובילו להעברת המשחק לכפר סבא, היו לא נכונות. "זה לא תירוץ למה שקרה הערב, אבל בשביל מה עשו פגרת שזרוע אם הדשא לא מוכן למשחקים?", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully