וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע יודעים: "זו לא היכולת, זה החיבור"

20.11.2016 / 7:35

האלופה שוב דרסה והשוער דודו גורש טוען: "לא יודע אם אנחנו יותר טובים מאשר בעונה שעברה, אבל הסגל רץ ביחד וזה יותר קל". אנתוני וואקמה התעצבן מהחילוף שנועד להוריד עומס, ברק בכר כעס בהפסקה אך חגג בסיום

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. במחצית המשחק אתמול (שבת) מול הפועל חיפה, ירדו שחקני הפועל באר שבע ביתרון 1:2 והחיוכים נפרשו על פני לא מעט מהם, בזכות שער היתרון לקראת ההפסקה. מי שהיה פחות מחויך הוא המאמן ברק בכר, שנזף בשחקניו: "תמיד כשאנחנו מרגישים בנוח, אנחנו סופגים. אסור להיכנס לשאננות, צריך לעלות ולדרוס", הוא אמר.

"ברור שלפעמים צריך להעיר אותנו", הודה שחקן בקבוצה, "זו לא הייתה שיחה בכעס או השתוללות, אבל אפשר היה להבין שברק לא מרוצה. הראינו במחצית שנייה כמה אנחנו חזקים והעלנו קצב. גם אחרי שכבשנו את החמישי, ניסינו להבקיע את השישי וראית שחקנים כמו לוסיו ומאור בוזגלו עושים ספרינטים בחזרה להגנה. זו העוצמה שלנו".

עוד בנושא:

1:5 להפועל באר שבע על הפועל חיפה
דור אלו על הכוונת, מכבי פתח תקוה לא תשחרר אותו העונה

הפועל באר שבע חוגגת ניצחון. ברני ארדוב
התחיל עם עצבים, נגמר בחיוכים/ברני ארדוב

2. בסיום, חגגו השחקנים דקות ארוכות עם הקהל, כאשר בניגוד לתחושות של הצוות המקצועי בסיום המחצית הראשונה, כעת גם שם הצטרפו לחגיגה והחמיאו לשחקנים. "המשחקים לא הופכים לקלים עבורנו", הסביר השוער דודו גורש, שגרף שבחים על ההצלה שלו במצב של 1:3, שהוציאה את הקבוצה להתקפה אותה סיים מהראן ראדי עם השער הרביעי. "השאלה היא מה אנחנו עושים על המגרש", הוסיף גורש, "אנחנו לא באים שאננים ואנחנו נותנים הכל. זה מגיע מצניעות וכבוד ליריב ואנחנו לא מזלזלים באף קבוצה. אני שמח שהצלחתי להציל שער ויצאה מזה מתפרצת, בה כבשנו. זה היה רגע מדהים במגרש עם הקהל שעודד אותי. שוער לא זוכה להרבה רגעים כאלה ואני שמח".

על הפער שגדל ממכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה, לפחות עד למשחק היום של סגנית האלופה, אמר גורש: "אנחנו בשלב מוקדם של הליגה ולא מסתכלים על הפער כרגע, אלא על היכולת והרעב של הקבוצה. ברק מכין אותנו מנטלית בדרך הכי טובה לכל משחק וזה מתבטא בתוצאות. היתרון השנה לעומת השנה שעברה זה החיבור. ככל שהסגל רץ יותר זמן ביחד, יותר קל. כל משחק הופך אותנו למחוברים וטובים יותר. אני לא יודע אם אנחנו יותר טובים מאשר בעונה שעברה, אבל אנחנו יותר מחוברים".

על הכושר שלו והעובדה שלא שיחק מול הפועל אשקלון במחזור הקודם אמר גורש: "אני נמצא בתקופה הכי טובה בקריירה שלי. ברק דיבר איתי לפני המשחק באשקלון, הוא רצה שאנוח כי היה הרבה עומס. מבחינתי זה מקובל. יש ביני לבין גיא חיימוב הרבה כבוד, שנינו שוערים בוגרים, שעשינו משהו בקריירה. יש יריבות ספורטיבית שתורמת לשנינו. אני רוצה להיות טוב קודם כל בשביל עצמי ובשביל הפועל באר שבע. אתן כל מה שיש לי בכל אימון, כי מבחינתי זה כמו משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני הפועל באר שבע דודו גורש, מיכאל אוחנה חוגגים. ברני ארדוב
נהנה מכל רגע. גורש/ברני ארדוב

3. בחודשים האחרונים עלה לא פעם החשש ששחקנים בקבוצה, בעיקר לאור ההופעות הטובות באירופה, יהיו מבוקשים בחודש ינואר או בסיום העונה על ידי קבוצות מרחבי היבשת. הבולט בתחום הזה הוא אנתוני וואקמה, שצד את עינם של מעט סקאוטים, אולם אצל האלופה קיבלו החלטה עקרונית שלא לשחרר אותו העונה. הניגרי חזר מפציעה ובבאר שבע לא רוצים להעמיס עליו ואתמול אף ביקשו לתת לו מנוחה לקראת המפגש מול אינטר ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית.

אלא שוואקמה עצמו לא אהב את החילוף, היה עצבני מאוד ואף אמר לאנשי הקבוצה כי הוא רוצה להשלים 90 דקות. אחרי שהבין כי ניסו להקל עליו מעט, וואקמה נרגע ובבאר שבע פירשו את העצבים שלו כחלק מהרצון להשיג עוד ועוד. "טוני רוצה להשיג יותר טוב בכל משחק ובכל דקה", אמרו במועדון, "הוא רעב להישגים בכל פעם מחדש וזה מה שמסמל את הקבוצה העונה".

גם שמו של המגן הימני בן ביטון הוזכר לאחרונה, בקרב קבוצות מבלגיה. ביטון, שהחל להיות מיוצג על ידי דודו דהאן, נמצא תחת מעקב של מספר קבוצות. מדובר באחד השחקנים היחידים בבאר שבע שכמעט לא זוכה למנוחה העונה, כך שרק הצעה מפתה מאוד עשויה לגרום לקבוצה לשחררו. אם הדבר אכן יקרה, בבירת הנגב יעשו מאמצים גדולים להביא את דור אלו ממכבי פתח תקוה. בבאר שבע גיששו בנושא, אולם הבינו שהוא לא רלוונטי העונה, מה שמפחית את סיכוייו של ביטון לעזוב נכון להיום.

4. במקביל לנעשה על כר הדשא אתמול, התרחש אירוע די ביזארי, כאשר לאחד מצלמי העיתונות שהגיעו למשחק נגנב התיק. הנהלת האצטדיון בחנה במהרה את מצלמות האבטחה וגילתה שאדם עם וסט של זכיין השידור נצפה יוצא במהלך המשחק עם התיק. החשד הראשוני העלה כי מדובר באדם שגנב וסט והסתנן אל כר הדשא. במשטרה יטפלו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully