וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע, הגיע הזמן לשלם למאור בוזגלו: שביזות יום א'

בוזי הוא השחקן החם ביותר בליגת העל ואלופת ישראל תצטרך להציע לו חוזה מכובד וממושך ולהכריח אותו לחתום. יוסיפון עם שביזות יום א', כולל הספסול של גליינור פלט ועוד שיבוץ לו"ז מטורף מבית מנהלת הליגה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
seperator

נתחיל, כמובן, בטוב:

1. 28 שערים ב-10 משחקים כבשה הפועל באר שבע, שלוש חמישיות בטרנר, ועדיין, בכל גול וגול ועל הפרצוף של כל כובש וכובש רואים ומריחים את הרעב מקילומטר. ניהול סגל על סף המושלם של ברק בכר.

2. עזבו את מכבי חיפה המשופרת על הדשא ואת מאזן הבית הנהדר (4 ניצחונות, תיקו, 1-10 בשערים). צפו בכל ראיון של רנה מולנסטיין בסיום משחק - הפסד, תיקו או ניצחון - ותבינו למה סוף סוף, לראשונה מאז 2011, במכבי חיפה יכולים לחשוב קדימה בנחת. כמה שקט, כמה אמינות, כמה חיוביות.

3. רוני אוואט השלים 400 דקות בהן מ.ס. אשדוד לא ספגה שער. זה נתון נהדר - לא משנה מי היריבות שלך.

4. בן שהר. כרגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוז מספר 1: חשבון הבנק של הפועל באר שבע

לפי משתכרים אחרים בליגה, בוזגלו בכושרו הנוכחי ראוי לשכר של חצי מיליון יורו לעונה, בחוזה לשלוש שנים, מינימום

היום 20 בנובמבר, 2016, ונכון להיום מאור בוזגלו הוא השחקן הכי חם בליגת העל. אמש לא כבש ולא בישל, אבל במצב של 1:1, שהעסק היה לכאורה מיני רגיש, סללום של בוזי שם את בן שהר על הנקודה הלבנה ואת הכדור ברשת ואת המשחק בכיס. דווקא אתמול, בלי מספרים - מצד הבחור שהכי אוהב מספרים - בוזגלו הראה עד כמה הוא חשוב להפועל באר שבע. בעמדות שהוא מכסה, בכדורים שהוא מוסר, במצבים שהוא מייצר, באיומים הבלתי פוסקים. טל בן חיים2 פתח את העונה הכי חזק, אבל מאז הדרבי הבחור נרגע והתחרות הכי גדולה של בוזגלו על התואר הזמני מגיעה כרגע מבית - טוני וואקמה (6 שערים, 5 בישולים, מפלצת) או מיגל "איך לעזאזל הבאתם אותו" ויטור, תלוי מה אתם צריכים.

בוזגלו מביא עמו מטען משפחתי והוא נכנס לגיל 29, משמע - ידרוש חוזה ארוך ומנופח אחרון בקריירה - אבל הפועל באר שבע תצטרך לשלם.

כשמאור מליקסון מפחיד את הדרומיים בגלל הבריאות וכשטוני וואקמה נרשם ביותר מדי פנקסים בגלל הפיזיות, עתיד הכנפיים של הפועל באר שבע הופך יותר ויותר תלוי בכיוון הרוח של משפחת בוזגלו. לפי משתכרים אחרים בליגה, בוזגלו בכושרו הנוכחי ראוי לשכר של חצי מיליון יורו לעונה, בחוזה לשלוש שנים, מינימום. דווקא עכשיו, הוא הוכיח באמצעות כדורגל שמגיע לו, כשעל שאר עניינים כמו פוטנציאל מרצ'נדייס וזהות עירונית כבר אין על מה לדבר. אם בוזגלו שרד את הקיץ הקשה וחזר להיות אהוב הקהל, זהו קשר אוהדים-שחקן שאסור לזלזל בו.

בתוך החוזה על באר שבע לנסח כל סעיף-אבא שתמצא לנכון, אבל היא צריכה להציע חוזה מכובד לאחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה, וגם לחתום עליו. האפשרות לאבד את בוזגלו - מילא לחו"ל, אבל ליריבה אפשרית על הכתר, ועוד ללא כל תמורה - הופכת לכזו שאסור לברקת, רחמים ושות' אפילו לשקול.

עוד באותו נושא

דור אלו על הכוונת של הפועל באר שבע, מכבי פ"ת לא תסכים לשחררו העונה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוז מספר 2: גליינור פלט

בהנחה שניקיטה רואקביציה על ענייניו הפיזיים ו/או המנטליים אפילו לא ראוי להיקרא שבוז, גליינור פלט תופס את המשבצת. החלוץ ההולנדי (והנהדר, לטעמי), ראה אתמול את המאמן ההולנדי שלו משאיר אותו על הספסל, עולה ללא חלוץ-9 אמיתי, וגם לאחר שלושה חילופים - השלישי שובל גוזלן - נותר יושב בתוך האימונית. החלוץ הביא למכבי חיפה ארבע נקודות (מול הפועל תל אביב והפועל באר שבע), ומולנסטיין הבטיח בסיום ש"ההזדמנות שלו תגיע שוב". ועדיין: זהו לא בוקר טוב להיות בו גליינור פלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוז מספר 3: כן, שוב אנחנו

לראות את אשדוד וסכנין המשעממות עד מאוד בדוחא הריק והשקט - זה פשוט הורס את הבריאות. ואז, לא משנה כמה מהנה מכבי חיפה משחקת, אתה כבר תשוש מגועל הנפש שתפס את המרקע שלך בתחילת השבת

משבץ לו"ז יקר, למה לעזאזל, אחרי פגרה, מכבי תל אביב - קבוצה מעניינת במצב מעניין - משחקת בקרית שמונה - מפגש מעניין - דווקא ביום ראשון בלילה?

ועוד ביום די נדיר בו הכדורסל בהכרח מעניין מהכדורגל, כי הפועל ירושלים פוגשת את מכבי תל אביב?

תגידו טוטו, תגידו זכויות שידור, אוקיי, אבל איפה אינטרס המנהלת, הבעלים, רצון האוהדים, הצמא לרייטינג?

אז, משבץ לו"ז יקר, לא רק שהרסת את ראשון, אתה מחריב גם את השבת, כי המשחק הראשון אותו קיבלו אוהדי הכדורגל הנייטרלים הוא אשדוד בסכנין. האם כבודו, משבץ לו"ז יקר, מעולם לא צפה בכדורגל?/לא מבין בכדורגל?/מתקשה בראייתו?

כי אנחנו, בלי עין הרע וחמסה חמסה, עדיין רואים. ולראות את אשדוד וסכנין המשעממות עד מאוד בדוחא הריק והשקט - זה פשוט הורס את הבריאות, משבץ לו"ז יקר. ואז, לא משנה כמה מהנה מכבי חיפה משחקת, אתה כבר תשוש מגועל הנפש שתפס את המרקע שלך בתחילת השבת.

אתה הורס את המוצר, משבץ לו"ז יקר. אתה הורס את השבת. אתה הורס לנו את העיניים. אם אפשר, משבץ לו"ז יקר, אנא, שבץ את עצמך לג'וב אחר. בשביל הכדורגל. בשביל השבת. בשביל כולנו.

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully