וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בסכנין, סגס תאמבי: "אנו מפוזרים בתחילת משחקים, אין סיבה לזה"

20.11.2016 / 7:51

בסכנין התאכזבו מאוד מההפסד למ.ס אשדוד ומחפשים חיזוק בהתקפה כששמותיהם של שחר הירש, גדיר ומוגרבי עלו כמועמדים. גורמים בהנהלה חוששים שהיעדר החיזוק יגרום לעזיבתו של אבוקסיס

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. ג'יני
הפסד כואב. יוסי אבוקסיס/ג'יני

אכזבה קשה נרשמה אצל אנשי בני סכנין אחרי ההפסד אתמול (שבת) למ.ס אשדוד. בסיום המשחק נכנסו מנכ"ל המועדון חאלד דוכי והיו"ר מוחמד אבו יונס לאזור חדרי ההלבשה ואף לחדרו של המאמן יוסי אבוקסיס אך לא שוחחו עמו. בסכנין התאכזבו בעיקר מכך שלמרות שהיו עדיפים בהרבה לא השכילו לכבוש כשבקרב השחקנים ואנשי המועדון ישנה תמימות דעים שצריך להוסיף לסגל שחקן התקפה בדחיפות ובינואר ייעשו מאמצים להתחזק בעמדה הזו. מוחמד גדיר שחקנה של הפועל באר שבע הוזכר כמועמד אך כלל לא בטוח שישוחרר, כשגם פיראס מוגרבי שמאוכזב מאוד ממעמדו במכבי חיפה מבוקש מאוד על ידי הקבוצה. שחקן נוסף שבסכנין היו רוצים לראות הוא שחר הירש.

דבר נוסף שמדאיג חלק מאנשי ההנהלה בסכנין הוא מצבו של יוסי אבוקסיס. אותם גורמים חוששים שלאור חוסר החיזוק, המאמן יהיה מעוניין לעזוב את הקבוצה וחוששים שאם לא יגיע חיזוק משמעותי בינואר או אפילו לפני הוא יבקש לעזוב את הקבוצה. אבוקסיס מבחינתו כבר הבהיר לא פעם שהוא נשאר בסכנין וזאת למרות שבבני יהודה מעוניינים מאוד שהמאמן יגיע אליהם. בחזרה למשחק אמש, למרות ההפסד בקבוצה החמיאו למחמוד קנדיל וסגס תאמבי שירד לעמדת הבלם והיה טוב מאוד.

יובל אבידור שחקן בני סכנין (ימין) עם תאמבי סגס. סוכנות ג'יני
יכולת טובה לא הספיקה. תאמבי, משמאל עם אבידור/סוכנות ג'יני

"אנחנו פותחים כל משחק כמעט לא טוב , עשרים דקות לא במשחק ורק אז מתעוררים. " אמר תאמבי, "שלטנו אולי שבעים אחוז מהזמן בכדור אבל הכדור לא נכנס. אנחנו נראים מפוזרים בתחילת משחקים ואין לי הסבר למה זה קורה".

על ההבדל בין הקבוצה העונה לבין זו של העונה שעברה אמר הקשר הצעיר: "אנחנו מלוכדים כמו שהיינו בעונה שעברה אבל משהו לא מתחבר במיוחד בנושא של לכבוש את השער".

בתוך כך, בסכנין כבר חושבים על המשחק הטעון בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים ועל המפגש הזה אמר תאמבי: "זה משחק גדול וכולם יודעים את זה. אנחנו באים למשחק הזה בשיא המוכנות וזה לא משנה אם אנחנו טובים או לא טובים ונבוא לקחת שלוש נקודות"

הדבר השני שמתעסקים בו בקבוצה הוא הקהל. כפי שפרסמנו אתמול האוהדים שמתשייכים לארגון האולטראס החליטו להחרים את המשחק לאור העובדה שהמשטרה הרחיקה כמה אוהדים מהמגרשים אחרי המפגש מול הפועל כפר סבא. לטענת ראשי הארגון ההרחקה הגיעה לאור תלונות של ההנהלה ולכן החליטו להחרים את המשחק".

בעניין אחר, קשרה של הקבוצה רמזי ספורי ספג מכה חזקה באזור העין וחש סחרחורות כשגם במהלך הערב לאחר המשחק הודיע לאנשי הקבוצה שהוא סובל מהסחרחורות. אם המצב יימשך ספורי צפוי להיבדק בבית החולים וזאת כדי לשלול פגיעה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully