וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "אומנם אנחנו במקום השני אבל זה רק נובמבר"

19.11.2016 / 20:13

מאמן מכבי חיפה ניסה להנמיך ציפיות אחרי עוד ניצחון: "חשוב ששמרנו על רשת נקייה". על גליינור פלט, שלא שיחק: "בטוח שתהיה לו עוד הזדמנות". מימר: "נתנו הרבה כבוד לחיפה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי חיפה לא עוצרת: הקבוצה של מולנסטיין השיגה הערב (שבת) ניצחון שלישי בארבעה מחזורים, הפעם 0:2 ביתי על הפועל כפר סבא ועלתה למקום השני לראשונה מאז המחזור הראשון של עונת 2013/14. אלירן עטר וסאן מנחם כבשו לירוקים, שהוכיחו שצריך לקחת אותם בחשבון במאבק על האליפות מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים, בסך הכל היתה הופעה טובה מאוד. יכולנו להבקיע עוד שערים. זו תוצאה טובה שמראה שאנחנו עדיין משתפרים. עלינו ל-0:2, שמרנו היטב, שמרנו על רשת נקיה וזה חשוב. אנחנו במקום השני אבל זה רק נובמבר, זה לא רלוונטי. טוב שניצחנו".

על גליינור פלט: "הוא שחקן בסגל כמו כולם, הוא היה טוב מאוד עבורנו ואני בטוח שתהיה לו עוד הזדמנות".

רועי קהת: "אנחנו אוהבים להסתכל על מה שעובר עלינו בחדר ההלבשה ולא מסתכלים על רעשים מסביב. אנחנו יודעים שקשה לנו מול קבוצות קטנה וחושב שעשינו את זה בצורה טובה. במחצית השנייה הייתה ירידת מתח, אני שמח שבסופו של דבר לא ספגנו"

שרון מימר מאמן המפסידים אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב, נתנו הרבה כבוד למכבי חיפה, השיטה והסגנון לא התאימו. אף אחד לא אשם בזה, אני אשם ואני זה שצריך לתקן. אני שמח שנראינו טוב יותר מהדקה ה-30 והחזרנו את הכבוד, לצערי רק את הכבוד כי היינו ראויים לשערים ואולי גם לנקודות. נעשה חושבים ונמשיך הלאה. אני לא מחליט מעכשיו מה אעשה מול באר שבע, יש לנו שבוע לעבוד ולהחליט. כרגע אנחנו לא מתעסקים בחלון של ינואר, נשתמש במי שנמצא כאן עד ינואר ואם נצטרך לעשות שינויים, נעשה שינויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully