וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גם עמאשה ומחאמיד פצועים ויחמיצו את בית"ר ירושלים

18.11.2016 / 14:26

רשימת הנעדרים של גיא לוזון הולכת ומתארכת והמאמן עשוי להזמין שחקני נוער לסגל בטדי. ביטון בתמונת ההרכב, למרות שגם מנגה או אלטמן יכולים לשחק בחוד. זגורי יפתח במקום בומבה

שחקן הפועל תל אביב, דודו ביטון. טל לוי
ההספק העונה: 73 דקות בגביע הטוטו. ביטון/טל לוי

ויאם עמאשה ואנס מחאמיד פצועים והם הצטרפו היום לרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת בהפועל תל אביב. שני החלוצים לא יוכלו לשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני וגיא לוזון נותר עם שני חלוצים טבעיים בסגל: ארון שוינפלד ודודו ביטון. לאור העובדה שהראשון לא אמור לפתוח בצל התביעה שהגיש נגד המועדון, נראה שביטון יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב בטדי.

ביטון שיחק שותף העונה במשך 73 דקות בלבד - בתבוסה 3:0 להפועל חיפה בגביע הטוטו - ובמשך רוב העונה הוא כלל לא נכלל בסגל למשחקי הליגה. אופציה נוספת שיכולה לעמוד ללוזון היא הצבתו של עומרי אלטמן בחוד, כפי שנעשה כמה פעמים בעונה שעברה.

עמאשה ומחאמיד מצטרפים לרשימת פצועים שכוללת גם את נמניה ניקוליץ', חן עזרא, מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב. קלאודיו בומבה ייעדר אף הוא מהמשחק בבירה אחרי שעזב את הארץ לפני כמה ימים והודיע שאין בכוונתו לחזור. ישראל זגורי יהיה זה שיחליף את בומבה ביום שני.

לרשותו של לוזון יעמוד שני שחקנים זרים בלבד: דולי מנגה ודאמיר שובשיץ'. בגלל כל החיסורים, לא מן הנמנע שלמשחק יוזמנו שחקנים מקבוצת הנוער. המאמן כבר העניק דקות משחק לכמה כאלו (רועי דיין, דסליי טגניה, רז שלמה) בגביע הטוטו נגד הפועל חיפה לפני קצת פחות מחודש.

עוד בנושא:

אל חאג'י בה הצרפתי הגיע להיבחן בהפועל תל אביב
1:1 בין הפועל תל אביב לבני יהודה במשחק אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully