וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של נבחרת הנשים ברומניה: "מרגישות שזה בידיים שלנו"

18.11.2016 / 11:06

ישראל רוצה להעפיל לאליפות אירופה, לראשונה מאז 2011, והדרך לשם עוברת בניצחון חוץ במשחק המכריע בקלוז' במוצאי שבת. נעמה שפיר: "אנחנו פראייריות שהפסדנו להן בתל אביב"

שחקנית נבחרת ישראל שי דורון. ברני ארדוב
משימה קשה. דורון/ברני ארדוב

נבחרת הנשים של ישראל תגיע מחר (מוצאי שבת, 20:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) לרגע הגורלי ביותר שלה בארבע השנים האחרונות, כשתתארח בקלוז' למשחק ההכרעה מול רומניה על הכרטיס לאליפות אירופה, שתיערך ביוני בצ'כיה.

על פניו, מדובר במשימה קשה במיוחד. הרומניות ניצחו אשתקד בתל אביב 77:78 בתום דרמה ענקית, ולשני הטורנירים הקודמים ישראל לא העפילה, אבל שי דורון וחברותיה כבר הוכיחו שביכולתן לבצע דברים לא צפויים ולא שגרתיים. הנבחרת רוצה להמשיך מהמקום שבו הפסיקה בפעם האחרונה שנפגשה: בפברואר הדהימו הבנות את טורקיה 62:63 והחיו מחדש את סיכוייהן להגיע ליורובאסקט.

נעמה שפיר שחקנית נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
לא רוצה להרגיש פראיירית. שפיר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

הרכזת נעמה שפיר, שעומדת על ממוצעים של 10.8 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק, הייתה תינוקת בת שנה כשהנבחרת זכתה בניצחונה האחרון במסגרת טורניר הגמר. זה קרה לפני 25 שנים ביד אליהו, כשענת דרייגור וחברותיה גברו על צ'כוסלובקיה 90:91. כעת גם היא מקווה להיכנס להיכל התהילה של הענף.

- רומניה אמנם השתתפה ביורובאסקט הקודם, הודות לעובדה שאירחה אותו, אבל הפסידה בכל משחקיה. אפשר לנפץ את המחסום ולזכות בניצחון הגורלי?

"הרומניות התחזקו מאז המפגש האחרון בינינו, והעניקו אזרחות לאשלי ווקר האמריקאית ששיחקה בעבר בארץ, אבל כן, אנחנו יכולות לנצח. אנחנו מרגישות שזה בידיים שלנו. אני לא יודעת אם אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטיות, ועדיין, אני יכולה לספר לך שאחרי ההפסד מולן בארץ הרגשנו ממש פראייריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully