וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הניצחון, בלי הכוכב? קרוליינה גברה על הסיינטס, קיקלי נפצע

18.11.2016 / 8:54

הפנת'רס נשארו בחיים אחרי 20:23 ביתי מול ניו אורלינס, במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-11. קאמבק גדול של האורחים לא הספיק, כוכב ההגנה של סגנית האלופה יצא בדמעות ועם חשש לזעזוע מוח

קאם ניוטון קרוליינה פנת'ר סBob Leverone. AP
יש סיבות לחייך, אבל לא יותר מדי. ניוטון/AP

קרוליינה (6:4) - ניו אורלינס (6:4) 20:23

המחזור ה-11 יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך, כאשר סגנית האלופה, שרק לפני ארבעה ימים רשמה הפסד ביתי מתסכל מאוד מול קנזס סיטי, הצליחה לגבור על היריבה לבית ה-NFC דרום, שניצחה אותה במפגש הראשון בין הקבוצות העונה. הסיינטס, בעצמם נפלו ביום ראשון בבית עם הפסד אכזרי מול דנבר, הלכו עוד צעד לאחור וכרגע לפחות, נדמה שאף אחת משתי הקבוצות המסקרנות הללו לא תגיע לפלייאוף, אבל מי יודע.

הפנתרים הסתערו על ניו אורלינס ואחרי רבע ראשון של 3:3, שמו 17 נקודות ללא מענה ברבע השני בזכות טאצ'דאון בריצה ליארד של ג'ונתן סטיוארט ועוד מסירה ל-40 יארד של קאם ניוטון לטד גין ג'וניור. ברבע השלישי, גרהאם גאנו השחיל שער שדה שלישי וקבע 3:23, אך הקדושים לא ויתרו וחזרו עם שער שדה בתחילת הרבע האחרון ואחריו צמד טאצ'דאונים, של ברנדון קולמן וקובי פלינר, ממסירות של דרו בריס. קרוליינה הצליחה להעביר זמן ובריס קיבל את הכדור על קו ה-14 שלו, עם 14 שניות ולא הצליח לייצר מספיק כדי להגיע לשער שדה משווה.

ניוטון סיים עם 192 יארד וטאצ'דאון, בריס מסר ל-285, צמד, איבוד ופאמבל. שתי הקבוצות גם ראו שחקני מפתח חשובים נפצעים ובראשם לוק קיקלי, שבדקות הסיום עזב את המגרש בדמעות ועם חשש לזעזוע מוח. הוא כבר סבל מאחד בתחילת העונה שעברה ואז החמיץ שלושה משחקים. מלבד קיקלי, גם ריאן קאליל מהפנת'רס ומארק אינגרם מהסיינטס נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully