וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "מכבי ת"א ובאר שבע פייבוריטיות, רוצים להישאר קרובים"

17.11.2016 / 13:48

קשר הירוקים התייצב למסיבת העיתונאים ודיבר לקראת הפועל כפר סבא: "אין משחקים קלים, אפילו המשחק מול הפועל אשקלון לא היה קל". על פתיחת העונה: "אנחנו מתקדמים, רואים שיש דרך ושיטה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ה-0:0 בדרבי מול הפועל חיפה, מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל כפר סבא בשבת. שלא כרגיל, מי שהתייצב למסע"ת הוא גילי ורמוט, הקשר שפתח היטב את העונה בירוק.

ורמוט דיבר על התקופה הקשה שעבר לעומת מצבו הנוכחי בחיפה: "אני שמח שהמצב התהפך, כיף לי פה ואני נהנה. טוב לי באימונים ובמשחקים. יש תהליך במכבי חיפה, הגיע צוות חדש לגמרי. אנחנו מתקדמים, רואים דרך ושיטה. ברור שיש לנו עוד לאן להתקדם. ברור שמכבי תל אביב והפועל באר שבע פייבוריטיות, הן טובות יותר, אך אנחנו רוצים להישאר במאבקי הצמרת".

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
דרוך לקראת כפר סבא. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

ורמוט התייחס לניצחון של הנבחרת: "ברכות לנבחרת ישראל על הניצחון על אלבניה. זה יעשה שירות מצוין גם לליגה שלנו. תמיד אומרים שהליגה לא טובה וכך גם השחקנים, אך זה מוכיח אחרת. כך גם ההופעות של מכבי תל אביב והפועל באר שבע באירופה. ברור שאני רוצה להיות בנבחרת כל עוד אני משחק ומרגיש טוב. אני מקווה שזה לא סוף פסוק, את התשובות שלי אתן על הדשא. כשאתה בכושר טוב ומשחק, יש ציפייה להיות בנבחרת, לא אשקר. אבל זה לא קרה. אני מקווה שבפעם הבאה זה כן יקרה".

הקשר הוסיף: "שחקנים לא נמדדים על המרחק שהם רצו. הם נמדדים על התרומה שהם נותנים לקבוצה. אני משחק, אז אני מאמין שאני תורם את חלקי. אני לא רואה הבדלים בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. שתיהן קבוצות טובות. המטרה? לחבר ניצחונות ולא לתת להן לברוח מאיתנו".

לקראת הפועל כפר סבא: "אין משחקים קלים, אפילו המשחק מול הפועל אשקלון לא היה קל. היא קבוצה שיודעת לעמוד היטב ולצאת למתפרצות, ויהיה לנו קשה. במשחקים מסוג זה, אם כובשים שער מוקדם, ההמשך קל יותר, אך זה לא תמיד מצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully