וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 של העונה: סיאטל מול פילדלפיה במוקד המחזור ה-11

19.11.2016 / 10:00

אחרי הניצחון הגדול בפוקסבורו, הסיהוקס רוצים להעלות הילוך לקראת רגעי ההכרעה של העונה. בריידי בביקור מרגש בסן פרנסיסקו, דאלאס מחכה לבולטימור, אוקלנד מול יוסטון במקסיקו

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
המומנטום יימשך? ווילסון/AP

המחזור ה-11 ב-NFL יימשך ביום ראשון עם כמה משחקים מסקרנים במיוחד. הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, דאלאס, תארח את בולטימור, בעוד מינסוטה תפגוש את אריזונה. בסדרה השנייה, סיאטל מול פילדלפיה וניו אינגלנד יוצאת לסן פרנסיסקו. בסאנדיי נייט, וושינגטון מול גרין ביי ובמאנדיי נייט, במקסיקו, אוקלנד נגד יוסטון.

seperator

20:00:

קליבלנד (10:0) - פיטסבורג (5:4)

הבראונס ממשיכים להתקרב ל-16:0 ועם החזרה של בן רות'לסברגר לעניינים, כפי שראינו בשבוע שעבר מול הקאובויס, לא ברור איך הם יצליחו לשרוד את המשחק הזה, מול יריבה שאוהבת להתעלל בהם לאורך השנים. פיטסבורג ספגה הפסד אכזרי במיוחד, במשחק שכבר היה בידיים שלה והיא חייבת ניצחון בקרב הקשוח שלה על הפלייאוף עם הרייבנס.

דאלאס (1:8) - בולטימור (4:5), FOX

העורבים מצדם, יתארחו למשחק הכי קשה אולי שיש לליגה להציע כרגע, אצל הקאובויס הדוהרים, שיקבלו בחזרה לספסל את טוני רומו, שבוע אחרי שהתייצבו לבדם בפסגת הליגה. אזיקייל אליוט ממשיך להיות בלתי ניתן לעצירה בחסות קו ההתקפה הכביר ולמרות השיפור אצל הרייבנס בשבועות האחרונים, לא ברור איך הם יצליחו להתמודד עם המכונה המשומנת שתתייצב מולם.

דטרויט (4:5) - ג'קסונוויל (7:2)

האם הליונס מסוגלים לעשות את זה? אף אחד לא ממש בנה על דטרויט העונה, אבל הקבוצה מעיר המכוניות מצליחה לגרד ניצחונות ובעוד היריבות ב-NFC צפון דועכות, היא מאמינה בכוחה להגיע לפלייאוף. כדי לעשות זאת, אסור לה כמובן למעוד מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה, ששוב עושה עבודה טובה בלהפסיד משחקים שטותיים.

אינדיאנפוליס (5:4) - טנסי (5:5)

מפגש חשוב מאוד ב-AFC דרום, כאשר המפסידה תישאר די רחוק מיוסטון המוליכה וכנראה תגיד שלום לתקוות הפלייאוף שלה. הקולטס שבים משבוע החופש, אשר לפניו הם הצילו את העונה שלהם והדהימו את גרין ביי בלמבו פילד. השאלה היא האם הם יכולים לשמור על המומנטום מול הקבוצה שנתנה את אחת ההצגות הכי מרשימות במחזור הקודם, מול אותם פאקרס. במפגש לפני חודש: 26:34 לאינדי בחוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
הליונס יכולים לקחת את הבית? סטאפורד/AP, Rick Osentoski

סינסינטי (5:1:3) - בפאלו (5:4)

שתי קבוצות שהאמינו ביכולתן להיות העונה בפלייאוף וכנראה כבר לא יעשו זאת. סינסי ספגה הפסד צמוד מול הג'איינטס והיא מתחילה להיות בבעיה ב-AFC צפון, כאשר למזלה, גם פיטסבורג ובולטימור מפשלות לא מעט. הבילס היו על הגל עם ארבעה ניצחונות רצופים, אבל חזרו להפסיד ולאכזב ואם לא יתעוררו כבר במשחק הזה, עוד עונה תסתיים בלי כלום עבור רקס ריאן.

קנזס סיטי (2:7) - טמפה ביי (5:4)

אחת הקבוצות החמות בליגה לא הפסידה מאז החזרה משבוע החופש, חמישה מחזורים ברציפות. גם השבוע יש לצ'יפס, שיצאו מקרוליינה עם ניצחון גדול, משחק שהם יכולים לנצח, לפחות על הנייר, אלא שמאזן החוץ המרשים של הבאקס, 1:3, מראה שהם מסתדרים בדרכים לא פחות ואולי אפילו יותר טוב מאשר בבית. זו נראית גם כמו ההזדמנות האחרונה של שודדי הים להוציא משהו מ-2016, כך שהם יבואו דרוכים במיוחד.

ניו יורק ג'איינטס (3:6) - שיקגו (7:2), METV

הענקים בעמדת זינוק לא רעה בכלל לפלייאוף, בטח ובטח שאם יצליחו להסתדר עם היריבה החלשה ולהשיג עוד ניצחון ביתי, שיסגור עבורם חמישה משחקי בית רצופים ומושלמים. אחרי המשחק הזה, הכחולים יצאו לא מעט לטיולים עד לסיום העונה והם חייבים לעבור את הברס החלשים, שחטפו בטמפה ביי בשבוע שעבר.

מינסוטה (4:5) - אריזונה (4:1:4), 5+ לייב

הווייקינגס פתחו את העונה בצורה נהדרת, אבל נמצאים בקריסה מוחלטת וכמו שהם נראים כרגע, בפלייאוף הם יצפו דרך הטלוויזיה. מינסוטה כבר עם ארבעה הפסדים רצופים ואולי תוכל להתאושש בבית נגד הקבוצה של קרסון פאלמר, שלא ממש פוגע העונה ונזקק ללא מעט מזל כדי לחלץ ניצחון ביתי על סן פרנסיסקו ביום ראשון.

שחקן מינסוטה וייקינגס קייל רודולף. Alex Brandon, AP
הוויקינגס רוצים לעצור את הנפילה. קייל רנדולף/AP, Alex Brandon

23:05-23:25:

לוס אנג'לס (5:4) - מיאמי (4:5)

ג'ארד גוף, הבחירה מספר 1 בדראפט, סופסוף יזכה לשחק כקוורטרבק פותח עבור הקבוצה שלקחה אותו ולעיני הקהל הביתי המסוקרן. אלא שבעוד הראמס מנסים להאריך את העניין סביב העונה שלהם וניצחו את הג'טס בחוץ למרות עוד תצוגת אימים התקפית, הרי שהדולפינס נראים מוכנים למאבק עד לרגע האחרון על הווילד קארד ומגיעים בעיצומו של רצף נהדר, שכולל כבר ארבעה ניצחונות. הם יצטרכו להתמודד עם חציית היבשת מצד לצד ועם הבאזז סביב גוף, אך בהחלט יכולים לנצח עוד משחק.

סן פרנסיסקו (8:1) - ניו אינגלנד (2:7), METV

הפטריוטס נראו לפני שבוע החופש כמו הקבוצה המפחידה בליגה, אבל המנוחה ציננה אותם מעט והבעיות התגלו בהפסד הביתי הלא שגרתי מול סיאטל. ניו אינגלנד וטום בריידי, שלא מסר לטאצ'דאון במשחק הקודם, מקבלים צ'אנס טוב להוציא עצבים נגד יריבה שהפסידה שמונה משחקים ברציפות ונגד קוורטרבק שרק לפני כמה שנים נתן מולם תצוגה מדהימה וניצח אותם במשחק גדול בפוקסבורו. קולין קפרניק ממשיך להראות אבוד והניינרס בצרות, אבל אולי המשחק בו בריידי חוזר לראשונה (החמיץ את הביקור ב-2008 בגלל הפציעה) למקום בו נולד וגדל יוציא מהם משהו טוב לשם שינוי. הפאטס יהיו בלי רוב גרונקובסקי וכריס הוגאן.

סיאטל (2:1:6) - פילדלפיה (4:5), FOX

הסיהוקס רשמו ניצחון יוקרתי מאוד בסאנדיי נייט בפוקסבורו ושוב הוכיחו שהם מסוגלים ללכת עד הסוף גם העונה. הם ינסו לשמור על המומנטום המצוין הזה בבית נגד האיגלס, שבעצמם מגיעים אחרי ניצחון קריטי על אטלנטה, שהשאיר אותם חזק בעניינים במרוץ לפלייאוף ב-NFC. המאזן בין הקבוצות עד היום: 7:7 בדיוק, כאשר ארבעה מחמשת האחרונים הלכו לסיהוקס.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. David Richard, AP
אחרי הפסד לא שגרתי, בריידי חוזר הביתה/AP, David Richard

וושינגטון (3:1:5) - גרין ביי (5:4), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

הרדסקינס מסרבים להרים ידיים ובניצחון הדרמטי מול מינסוטה הראו את כל היתרונות והחסרונות שלהם בעונה הלא יציבה הזו. לוושינגטון יש סיכוי לא רע להגיע לפלייאוף והיא חייבת לשם כך לנצל את ההתרסקות המוחלטת של הפאקרס, שמאז הפציעה של קליי מת'יוז לא מפסיקים לחטוף נקודות, כאשר השיא הגיע בשבוע שעבר, עם ההשפלה בטנסי.

אוקלנד (2:7) - יוסטון (3:6), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

אצטדיון האצטקה האגדי במקסיקו סיטי יארח לראשונה בחייו משחק מהעונה הסדירה של ה-NFL, זאת לאחר שהריידרס הסכימו להעתיק משחק ביתי שלהם במסגרת הסדרה הבינלאומית של הליגה, שממשיכה את המסורת שהתפתחה בלונדון בשנים האחרונות. אלא שאם באוקלנד היו יודעים שהם יילחמו בדנבר וקנזס סיטי בצמרת ה-AFC מערב בשלב זה ויחזיקו במאזן כל כך טוב, אולי הם היו חושבים פעמיים. בכל מקרה, מצפה להם מפגש לא פשוט מול הטקסאנס, שמריחים הזדמנות להשוות את מאזנם לזה של הריידרס, אולי לקראת מאבקי מיקום שונים בפלייאוף. יוסטון במצב טוב ואם תנצח, תוכל לברוח קצת לאינדיאנפוליס וטנסי, שישחקו ביניהן במחזור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully