וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פורסלו ומקס שרצר זכו בסיי יאנג, קייט אפטון התעצבנה

17.11.2016 / 8:12

שני המגישים ששיתפו פעולה בעבר בדטרויט וכיום משחקים בבוסטון ובוושינגטון גרפו את התואר, כאשר פורסלו מנצח בקרב צמוד את ג'סטין ורלאנדר וגורם לזוגתו של כוכב הטייגרס להגיב בזעם בטוויטר: "חשבתי שאני היחידה שמותר לה לזיין את ג'סטין"

ריק פורסלו בוסטון רד סוקס. AP
אחרי עונה גרועה, הוא חזר בגדול. פורסלו/AP

פרסי סוף העונה ב-MLB מחולקים בימים אלה והלילה (בין רביעי לחמישי), פורסמו הזוכים בסיי יאנג בשתי החטיבות.

הדרמה הגדולה הייתה בחטיבת ה"אמריקן ליג", שם ריק פורסלו הפך למגיש הרביעי בלבד בתולדות בוסטון רד סוקס והראשון מאז עשה זאת פדרו מרטינז ב-1999 וב-2000, שגורף את התואר. פורסלו, שהגיע לפנווי פארק לפני שנתיים עם חוזה עתק ואכזב בעונתו הראשונה, כיכב בעונה החולפת, אולם זכה לשמונה בחירות בלבד למקום הראשון, לעומת 14 של חברו לקבוצה לשעבר, ג'סטין ורלאנדר. בדומה לתואר ה-MVP המחולק ב-NBA, כתבים שונים ברחבי הליגה בוחרים את הזוכים ומעניקים נקודות שונות למקום הראשון, השני וכן הלאה.

וכך, בסיכום כל הקולות, פורסלו ניצח את ורלאנדר 132:137, מה שעצבן מאוד את בת הזוג של ורלאנדר, דוגמנית העל קייט אפטון, שצייצה בזעם בחשבון הטוויטר שלה: "היי, MLB, חשבתי שרק לי מותר לזיין את ג'סטין ורלאנדר. יותר בחירות למקום הראשון ושני כתבים בכלל לא שמו אותו ברשימה שלהם? אתם צריכים לבחור את הבוחרים שלכם יותר בקפדנות, MLB".

בנשיונאל ליג, התואר היוקרתי הלך למקס שרצר, שקיבל 25 בחירות מתוך 30 אפשריות למקום הראשון והפך למגיש השישי בלבד בתולדות הליגה שזוכה בסיי יאנג בשתי החטיבות, אחרי שעשה זאת גם ב-2013 במדי דטרויט טייגרס.

אפטון עצבנית

ההסתלבטויות ברשת לא איחרו להגיע

גם לנואה סינדרגארד מניו יורק מטס היה מה לענות לאפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully