וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גאודלוק ולנדסברג התאמנו, ראד דרוך לקראת קאזאן

16.11.2016 / 20:52

השניים, שלא שיחקו מול פנרבחצ'ה, עדיין בספק, הפורוורד סימן את איש המפתח: "לנגפורד אחד הסקוררים הטובים ביורוליג". אייברסון: "הכוח שלנו במשחק המעבר" (חמישי, 18:00, ערוץ 5)

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון ראשון ברוסיה לקראת המשחק מול קאזאן מחר (חמישי, 18:00, ערוץ 5). הצהובים יקוו להמשיך במומנטום אחרי הניצחון המרשים על פנרבחצ'ה, כשאנדרו גאודלוק וסילבן לנדסברג הפצועים, שלא שיחקו אמש, נטלו חלק באימון אך עדיין לא ברור כמה יוכלו לתרום במשחק עצמו.

"חשוב לטפל בגוף שלנו ולנוח נכון בעומס שכזה", אמר קולטון אייברסון, "אסור לצאת מגדרנו אחרי הניצחון, למרות שברור שהניצחון על פנר היה חשוב. אנחנו צריכים לקחת את המומנטום איתנו למה שנשאר מסדרת המשחקים הזו. אין ספק שהכוח שלנו הוא במשחק המעבר ואנחנו צריכים לשאוף להגיע למצבים האלה כמה שיותר. נישאר צמודים לעקרונות שלנו. יש להם קבוצה מצוינת ותהיה לנו תכנית משחק להתמודד איתם אבל ברור שהיא תהיה מושתתת על העקרונות שכבר קיימים אצלנו".

ויקטור ראד הוסיף: "שיחקתי ברוסיה בעונה שעברה אז יצא לי לפגוש את קאזאן די הרבה. זו קבוצה טובה – קית' לנגפורד הוא אחד הסקוררים הטובים ביותר ביורוליג ויש להם עוד כמה שחקנים מצויינים. תכנית המשחק שלנו צריכה להיות לשחק הגנה מעולה ולרוץ כמה שיותר כי יש לנו שחקנים אתלטיים שיכולים לעשות נקודות".

מכבי תל אביב: גל מקל מאוכזב ומאכזב, גאודלוק ולנדסברג יצאו לקאזאן
הערב שבו מכבי תל אביב למדה על עצמה: תובנות מהניצחון מול פנרבחצ'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם ישחקו? עדיין לא ברור. מכבי תל אביב ברוסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, קאזאן תגיע להתמודדות לאחר ההפסד הצמוד לאנאדולו אפס במחזור הקודם, שקטע עבורה רצף של שני ניצחונות יורוליג אחרי פתיחת עונה של 4:0 במפעל. מי שנמצא בכושר יוצא מהכלל הוא אקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד, שקולע לא פחות מ-24.6 נקודות לערב - יותר מכל שחקן אחר במפעל - ונראה בלתי עציר בשבועות האחרונים. לצידו מצטיינים העונה שחקן נוסף שעבר בליגת העל - אקס הפועל ירושלים ארט פרחוסקי - כשגם קוטי קלארק (13.5 נקודות למשחק) נראה לא רע ואנטון פונקרשוב (9 נקודות ו-5.3 אסיסטים) מנהל את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully