וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לביא האריך חוזה, הנוער סיימו ב-0:0 עם דינמו מוסקבה

16.11.2016 / 19:05

הקשר חתם לחמש שנים בשורות הירוקים וזכה לשדרוג בשל היכולת הטובה, קרלסן: "מוכיח כמה מעריכים אותו". שחקניו של מרדכי לא הצליחו להכריע לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא, במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

הקשר האחורי המוכשר, נטע לביא, חתם היום (רביעי) במכבי חיפה לחמש שנים. "נטע עשה את כל הדרך מקבוצת נערים ג' במחלקת הנוער של המועדון, עד לקבוצה הבוגרת, אליה עלה רק בשנה שעברה", נמסר בהודעה של מכבי חיפה. "במשחק הבכורה בליגת העל (דצמבר 2015), נטע נזרק למים העמוקים של הכרמל כאשר שותף בדרבי מול הפועל חיפה. זמן קצר לאחר הופעת הבכורה, היה ברור שמדובר בשחקן יוצא מן הכלל, כאשר כבר בגיל 19 הצליח לתקוע יתד בהרכב של הקבוצה הבוגרת כשחקן מפתח. נטע הפתיע רבים ואכן זכה בתום העונה כתגלית העונה של ליגת העל. היום הוא נחשב לשחקן אהוד מאוד בקרב הקהל הירוק, ואחד מהמנהיגים של הקבוצה". לביא החזיק בחוזה לארבע שנים במכבי חיפה. בדצמבר האחרון הוא סיכם עם ראשי המועדון על החוזה החדש, אולם בעקבות היכולת הטובה שהוא מציג עד כה במועדון החליטו לשדרג אותו.

במקביל, קבוצת הנוער של המועדון סיימה הערב ב-0:0 עם דינמו מוסקבה, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים, בסיבוב השני של ליגת האלופות לנוער. בשבוע הבא, ייערך משחק הגומלין ברוסיה.

עוד בנושא:

טור כריסטיאן קרלסן בראיון, חלק 1
טור כריסטיאן קרלסן בראיון, חלק 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משודרג. נטע לביא ויעקב שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לביא מסר בתגובה: "אני מודה לכל הצוות המקצועי וההנהלה על האמון. מכבי חיפה זה הבית שלי, ואיפה שאני רוצה להיות בשנים הבאות. בתור ילד, תמיד אהדתי את המועדון ורציתי להיות שחקן במכבי חיפה ואני מאוד נרגש שזה נמשך. אני חותם עכשיו והכי חשוב זה להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. אני שמח להיות חלק מהשינוי שעובר המועדון". המנהל הספורטיבי, תור כריסטיאן קרלסן, התייחס לחתימתו של הקשר הצעיר: "אנחנו מאושרים לחתום עם נטע לחמש שנים. זה מוכיח כמה אנחנו מאמינים ומעריכים אותו. זו הוכחה לדרך שהוא עשה בשנה החולפת. אנו רואים בו חלק משמעותי וחשוב בעתיד מכבי חיפה".

ניקיטה רוקאביציה חזר להתאמן עם הקבוצה אבל לא שותף במשחק האימון מול נשר, אתמול. בעקבות כך, במועדון החליטו כי השחקן יחזור בהדרגה וישוב לסגל רק לקראת המשחק באשדוד. רוקאביציה כבש העונה שני שערי ליגה, שניהם בפנדל, ושער שדה אחד בגביע הטוטו. הוא פתח בכל המשחקים בכל תשעת המשחקים בהם שותף. גם אעיד חבשי עדיין לא כשיר. הוא יעבור בדיקת MRI אחרי שסובב את הקרסול ולא נכלל בסגל לדרבי. אייל משומר החל להתאמן בנפרד עם אורי הראל וישוב לאימונים מלאים עם שאר הסגל.

ומה עם רכש? אתמול, במסגרת החלק הראשון שנערך עימו בוואלה ספורט, טען טור כריסטיאן קרלסן כי מכבי חיפה לא תבצע החתמות רבות במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר, אבל הודה כי הוא רוצה להחתים את הישראלים הבכירים בשוק, כמו עומר דמארי ובירם כיאל. השניים נמצאים במעקב של הצוות המקצועי ואם יחליטו לחזור לארץ, מכבי חיפה תפנה אליהם. בצוות המקצועי טוענים כי ההתלבטות לגבי גליינור פלט אינה קשורה לחלון ההעברות בינואר, אלא לתום העונה. למרות העומס הצפוי בסגל החלוצים, מולנסטיין הבהיר בשיחות סגורות כי הוא מעוניין לקדם את שובל גוזלן, שאף הבקיע במשחק האימון אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד 2021. לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליגת האלופות לנוער: מכבי חיפה ודינמו מוסקבה נפרדו ב-0:0

הסיבוב השני: אחרי ה-2:8 בסיכום המשחקים על שחטיור סוליגורסק הבלארוסית בסיבוב הקודם, קבוצת הנוער של מכבי חיפה לא הצליחה להשיג מקדמה לקראת משחק הגומלין שייערך בשבוע הבא במוסקבה. הירוקים החזיקו יותר בכדור, אך לא היו מספיק מסוכנים. מן העבר השני, טרחוב בעט למשקוף של רועי פוקס בדקה ה-14, פאבל לליוכין עשה זאת בדקה ה-65.

מהלך המשחק:

דקה 1: המשחק בחיפה יצא לדרך

דקה 10: רגוע בדקות הראשונות ועד כה לא נרשמו מצבים מסוכנים. בדקה השביעית אבי בוטבול פרץ באגף שמאל וניסה להעביר כדור רוחב, אך סחט רק קרן

דקה 14: מזל גדול למכבי חיפה. האורחת יצאה למתפרצת מהירה וטרחוב בעט טוב מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו פגע במשקוף ויצא החוצה

דקה 23: עוד מצב טוב לדינמו. כדור חופשי הגיע לאדוארד שולוך, שמקרוב בעט לא מספיק מדויק

דקה 29: הזדמנות טובה לירוקים. מוחמד עוואד בעט מצוין מ-25 מטרים, אך פספס בסנטימטרים את המסגרת

דקה 44: עוד הזדמנות לקבוצה של מרדכי. עמית זנטי חדר טוב לרחבה, אך המסירה שלו לאחר מכן פגעה באחד משחקני ההגנה וחיפה קיבלה קרן

דקה 45: מחצית באצטדיון בחיפה

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
היה פעיל. זנטי/אדריאן הרבשטיין

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך

דקה 55: מצב מסוכן לרוסים. הרמה טובה מאגף שמאל הגיעה לראש של אדוארד שולוך, שנגח לידיים של רועי פוקס

דקה 61: מוחמד אבו פאני קיבל כדור טוב מזנטי, ומחוץ לרחבה בעט שטוח וחלש

דקה 65: פאבל לליוכין בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה. משקוף שני הערב לאורחים

דקה 69: גיא דהן נכנס במקומו של אבי בוטבול

דקה 80: איאס עראף נכנס במקומו של ים כהן

דקה 90: זנטי פרץ טוב באגף ימין והעביר כדור רוחב, אך המסירה לא הגיעה לאף אחד

דקה 95: סיום המשחק בחיפה

מאמן מכבי חיפה לנוער, איתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully