וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רואדה ואודל לא התאמנו, אבל יהיו כשירים ליום שני

16.11.2016 / 13:26

הבלם ושחקן הכנף סובלים מפציעות קלות ויחזרו לאימונים מלאים ביום שישי. 14 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק הבית נגד הפועל תל אביב, בן שמעון מתלבט בין מויאל לקלאודמיר

שחקן בית"ר ירושלים ז'והאן אודל מחמיץ פנדל. יוסי ציפקיס
סובל מכאבים מהמשחק נגד הפועל רעננה. אודל/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני (21:00). כ-14 אלף צופים הבטיחו את מקומם במשחק ובמועדון מקווים שיגיעו לפחות 20 אלף אוהדים צהובים-שחורים.

חסוס רואדה וז'והאן אודל לא התאמנו היום והם אמורים לחזור לפעילות מלאה ביום שישי. הבלם הספרדי עדיין סובל מכאבים וזוכה למנוחה ואילו אודל עבר אתמול תאונה קלה ובלי קשר סובל מרגישות מאז המשחק נגד הפועל רעננה. רכבו של אודל ניזוק, אך הוא יצא ללא פגע.

אריק סאבו שיחק אתמול 90 דקות במדי נבחרת סלובקיה במשחק הידידות נגד אוסטריה. הוא אמור להגיע היום לישראל ולהצטרף מחר לאימוני הקבוצה. סאבו אמור לפתוח ביום שני כאשר ההתלבטות בעמדת הקשר האחורי היא בין קלאודמיר לקובי מויאל. דוד קלטינס אמור להמשיך במרכז ההגנה.

בוריס קליימן חוזר לאימונים מלאים עם הקבוצה ויהיה כשיר ליום שני. השוער שלח הודעות לאלישע לוי ולניר דוידוביץ' והסביר כי הייתה אי הבנה בנוגע לאירועים וכי הוא באמת משך פציעה והעדיף לא להחמיר אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully