וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין זמן לבכות: קרוליינה מארחת את ניו אורלינס בפתיחת המחזור

17.11.2016 / 8:00

המחזור ה-11 יוצא לדרך בשארלוט, עם מפגש בין שתיים ממאוכזבות יום ראשון, שהפסידו בבית בשניות הסיום אחרי טעויות גדולות ויודעות שהפסד נוסף ככל הנראה יגמור עבורן את העונה (שישי, 3:25, ספורט 1)

מארק אינגרם ניו אורלינס סיינטס מול קרוליינה פנת'רס. Bill Feig, AP
כולם חייבים ניצחון. מארק אינגרם עם הכדור במפגש בין הקבוצות בעונה שעברה/AP, Bill Feig

קרוליינה (6:3) - ניו אורלינס (5:4), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1

ב-NFL אין הרבה זמן התאוששות, בעיקר בין משחקי יום ראשון לחמישי וכך, שתיים מהמאוכזבות הגדולות ביותר של המחזור האחרון יצטרכו להרים את עצמן למשחק שאולי הוא ההזדמנות האחרונה ואולי הוא אפילו קצת אחריה עבורן.

הפנת'רס הובילו בביטחה בבית מול קנזס סיטי והיו בדרך הנכונה לניצחון שלישי ברציפות וחזרה לחיים אחרי פתיחת עונה חלשה, אבל סגנית האלופה שוב קרסה, איבדה כדור קריטי בשניות הסיום והפסידה, מה שכנראה ישאיר אותה בלי מקום בפלייאוף העונה.

הסיינטס ראו את עצמם בעמדת ניצחון ברורה בסיומו של משחק צמוד מול האלופה דנבר, אלא שבמקום לעלות ליתרון דקה לסיום עם בעיטת הבונוס אחרי טאצ'דאון, הם ראו את הכדור נחסם וחוזר כל הדרך לאנדזון שלהם, מה שהוביל להפסד ביזארי ואכזרי כאחד.

לשתי הקבוצות ברור שגם כך הן במצב בעייתי מאוד והפסד נוסף יחסל את הסיכוי שלהן סופית כנראה להוציא משהו מהעונה הזו. במפגש הראשון העונה, הקדושים רשמו 38:41 משוגע, אולם הם הפסידו בשלושה מארבעת הביקורים האחרונים שלהם בשארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully