וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני רומו: "דאק הרוויח את הזכות להיות הקוורטרבק הפותח שלנו"

16.11.2016 / 9:40

הקוורטרבק הוותיק של דאלאס יצא בהודעה ארוכה ומרתקת לתקשורת: "לא משנה כמה קשה לי, הוא יודע שאני מאחוריו. הייתי בתקופה אפלה". בלייר וולש שוחרר ממינסוטה, ג'ארד גוף יפתח בלוס אנג'לס

טוני רומו דאלאס קאובויס. Don Wright, AP
יתמוך מהספסל, לפחות כרגע. רומו/AP, Don Wright

כאשר טוני רומו נפצע במשחק ההכנה לעונה מול סיאטל, בדאלאס חששו כי עוד שנה בה הסגל שלהם גדוש בכישרון עומדת להתבזבז. אלא שלנעליו של הקוורטרבק הוותיק נכנס בהצלחה מרובה דאק פרסקוט וכרגע, אחרי עשרה מחזורים, לקאובויס יש את המאזן הטוב בליגה, 1:8. לכל אורך העונה התקיימו דיונים על ההחלטה שהבוקרים יצטרכו לקבל כאשר רומו ישוב לכשירות והדבר הזה יקרה ביום ראשון הקרוב מול בולטימור, אולם מיד לאחר הניצחון בפיטסבורג במחזור החולף, ג'רי ג'ונס הודיע כי רומו ישמש כמחליף בלבד ופרסקוט, הרוקי, ישמור על מקומו בהרכב.

הלילה (בין שלישי לרביעי), יצא רומו בהודעה בת כחמש דקות לתקשורת, בנוגע למצב שנוצר: "דאק הרוויח את הזכות להיות הקוורטרבק שלנו", הוא אמר, "כמה שקשה לי להגיד את זה, הוא הרוויח את הזכות. הוא הוביל את הקבוצה שלנו למאזן 1:8 וזה דבר שלא פשוט לעשות. אם אתם חושבים לרגע שאני לא רוצה להיות על המגרש, כנראה אף פעם לא חשתם את האקסטזה של התחרות והניצחון. זה לא עזב אותי ולמעשה, אולי זה יכאב לי יותר מאי פעם עכשיו".

רומו הוסיף: "החצי הראשון של העונה היה אמוציונלי מאוד עבורי. להיפצע דווקא כשאתה מרגיש שיש לך את הקבוצה הכי טובה שהייתה לך אי פעם זה רגע שמפרק את הנשמה שלך. ואז לגלות שמדובר בפציעה של עשרה שבועות במקום שלושה זו מכה נוספת. ואתה כל הזמן מרגיש אשם ומרגיש שאכזבת את החברים לקבוצה, האוהדים והארגון שלנו. הם היו תלויים בי וסמכו עליי שאביא להם אליפות, זה מה שקוורטרבקים אמורים לעשות, על פי זה שופטים אותנו, אני אוהב את זה. עדיין אוהב את זה".

לסיום הוא אמר: "הייתי במקום די אפל, כנראה הכי אפל שהייתי בו. אתה עצוב ומתחיל לשאול את עצמך שאלות. ברגעים כאלה אתה מגלה מי אתה באמת. לא תמיד קל לראות מישהו שמשחק במקומך, כל מי שהיה במצב הזה מבין. אבל ברור לי שגם אני הייתי פעם הילד הזה, שנכנס למגרש וצריך להוכיח את עצמו. אני זוכר את ההרגשה הזו כאילו זה היה אתמול. זו באמת תקופה מדהימה בחיים ואני זוכר במיוחד שאנשים עזרו לי, למרות שהייתי צעיר ואם אני יכול להיות ככה בשביל דאק, אני מנסה לעשות את זה כל הזמן. כולנו יודעים שמשהו קסום קורה לקבוצה שלנו ואני לא ארשה למצב הזה להשפיע לרעה על דאק או על הקבוצה, לא אהפוך להסחת דעת. אני חושב שדאק יודע שאני ניצב מאחוריו והוא יכול לסמוך עליי ולהיפך. בסופו של דבר, הקבוצה היא מה שחשוב, זה מה שלימדו אותנו כל החיים".

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
הרוויח את זה. פרסקוט/AP

* בצעד מפתיע משהו, סיאטל הציבה את כריסטין מייקל, הרץ האחורי הבכיר שלה העונה, לפחות בכל הנוגע ליארדים, ברשימת הוויברס.

* בשעה טובה ומוצלחת ואחרי עוד תצוגה התקפית איומה, לוס אנג'לס הודיעה כי ג'ארד גוף, הבחירה מספר 1 בדראפט, יערוך את הבכורה שלו כקוורטרבק הפותח של הקבוצה ביום ראשון, מול מיאמי.

* אחרי עוד משחק חלש, במינסוטה שחררו את הבועט בלייר וולש, שלא הצליח להתאושש מהחמצת הבעיטה המכריעה בפלייאוף האחרון מול סיאטל וסבל מעונה רעה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully