וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הפציעה של ברדה מתעתעת, מקווים שיתאושש מהר"

15.11.2016 / 9:58

הקפטן הוותיק מתקשה להתאושש ולא ישחק גם נגד הפועל חיפה בשבת. קורהוט ואוגו יחזרו לאימונים רק ביום חמישי, אבל בקבוצה מבהירים: הסגל מספיק עמוק כדי להתמודד גם עם הכנה כזו

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
הכאבים חזרו. ברדה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע תחזור היום (שלישי) לאימונים בסגל כמעט מלא, לאחר ששחקני נבחרת ישראל יצטרפו לחבריהם. מיהאי קורהוט וג'ון אוגו, ששהו עם נבחרות הונגריה וניגריה בהתאמה, יחזרו לישראל רק מחר וישובו לאימונים ביום חמישי. השניים האחרונים יספיקו לערוך שני אימונים בלבד לפני המפגש עם הפועל חיפה ביום שבת וגם החזרה המאוחרת של שחקני נבחרת ישראל קצת פגעה בהכנות. למרות זאת, בבאר שבע לא מתלוננים והדגישו שהסגל מספיק עמוק ואיכותי.

מאור מליקסון ואליניב ברדה ייעדרו מהמשחק בסוף השבוע. הראשון עבר ניתוח בשרירי הבטן ויתחיל בשיקום בקרוב והשני עדיין לא החלים מהפציעה המתמשכת במפשעה. גורם בקבוצה אמר על ברדה: "מדובר בפציעה מתעתעת ובעייתית מאוד. אי אפשר לדעת בדיוק מתי אתה חוזר כי גם אחרי כמה ימים שאתה מרגיש טוב, פתאום יכולה להיות נסיגה והכאבים חוזרים. אנחנו מקווים שהוא ייצא מזה כמה שיותר מהר".

וובה בראון שפצוע בברך ועבר בדיקת MRI, אמור לקבל היום את התוצאות. בראון ייעדר ביום שבת, אבל בבאר שבע מקווים שהוא לא סובל מקרע במיניסקוס ושהוא לא יחמיץ תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully