וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רפואה יצרף שחקן כנף זר. אדאמוביץ' עשוי לעזוב

15.11.2016 / 9:42

הסרבי תחת זכוכית מגדלת, מכבי פ"ת תצרף קשר. חיפה תנסה לצרף את אלו בקיץ אם לא ישוחרר בינואר. אימון: 5:0 על בית"ר כפר סבא

במכבי פתח תקוה קיבלו החלטה עקרונית לצרף שחקן כנף בחלון ההעברות בחודש ינואר. לקבוצה יש ששה זרים כרגע והיא תצטרך לוותר על אחד מהם. לאחרונה פרסמנו כי מעמדו של ננאד אדאמוביץ' לא ברור וייתכן כי יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב. במועדון החליטו לתת לו עוד הזדמנות, אך כפי הנראה אם אחד הזרים ישוחרר הוא זה שישלם את המחיר. המטרה היא להשאיר את אליסון דוס סנטוס, שזכה למעקב ממכבי חיפה, ואת קרלוס קוויאר, כבלמים גם בעונה הבאה. גם מיחאי רומן ורומאריו פירס ממשיכים עד תום העונה לאור שביעות הרצון מהם.

המעקב מצד מכבי חיפה אחר דור אלו, עליו פורסם בוואלה ספורט בחודש ספטמבר, נמשך. כזכור, שלשום טענו במועדון כי אלו וקאניוק ימשיכו עד תום העונה בקבוצה. אם אלו לא ישוחרר, חיפה תנסה לצרפו בקיץ.

ננאד אדאמוביץ' שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בדרך החוצה? אדאמוביץ'/ברני ארדוב

עוז פרץ צפוי לעזוב את הקבוצה בינואר בהשאלה לחצי עונה. בתום העונה פתח תקוה תדרוש דמי השבחה עבור השחקן. אתמול ניצחה הקבוצה 0:5 את בית"ר כפר סבא (צמד למלמד, אדאמוביץ', כליבאת ועוז פרץ). המשחק מול הפועל אשקלון (מוצ"ש, 18:00) הועבר לכפר סבא בשל שזרוע, אבל האימון בסוף השבוע יתקיים בהרצליה. קובי רפואה יחזור למערך של ארבעה בלמים. למרות היכולת הטובה של עומר דנינו, ייתכן שהוא יפתח על הספסל. כל מנוי של הקבוצה יוכל להכניס אדם נוסף למשחק, ללא עלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully