וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודל בקהאם ג'וניור נכנס להיסטוריה, הג'איינטס ניצחו את סינסי

15.11.2016 / 9:00

ניו יורק רשמה 20:21 בזכות הימור מוצלח של מאמנה ברבע האחרון, התופס הפך למהיר ביותר אי פעם להגיע ל-3,500 יארד. גרונק בספק ליום ראשון, אלשון ג'פרי הושעה מארבעה משחקים

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
עושה היסטוריה. בקהאם ג'וניור/AP, Bill Kostroun

ניו יורק ג'איינטס (3:6) - סינסינטי (5:1:3) 20:21

המחזור העשירי המצוין הגיע לסיומו עם עוד משחק צמוד, הפעם במדולנדס, שם הג'י-מן הצליחו לחלץ ניצחון יקר, שמשאיר אותם חזק בעניינים ב-NFC מזרח הצפוף. הבנגאלס ממשיכים להתרחק מהפלייאוף אחרי שירדו למאזן חוץ של 4:1.

שתי הקבוצות פתחו עם טאצ'דאון, כאשר לקראת ההפסקה סינסי חוטפת כדור, אך משיגה רק שער שדה ואילו איליי מאנינג מתאושש ומוסר לטאצ'דאון השני שלו במשחק, כדי לקבוע 10:14 במחצית. גם את הרבע השלישי התחילו האורחים עם כדור באנדזון והוסיפו שער שדה שני, שהעלה אותם ל-14:20, אבל המילה האחרונה הייתה של הכחולים, עם טאצ'דאון של סטרלינג שפרד בדאון רביעי ושלושה יארד לעבור לאנדזון, בפתיחת הרבע המכריע, אחריו הגיעו שתי חטיפות מהירות, מכאן ומכאן, לפני שניו יורק הצליחה למנוע מהיריבה את הכדור בדרייב האחרון.

מאנינג מסר ל-240 יארד, שלושה טאצ'דאונים וצמד איבודים. אודל בקהאם ג'וניור, שתפס ל-97 יארד וטאצ'דאון, הפך למהיר ביותר אי פעם להגיע ל-3,500 יארד. 204, טאצ'דאון ואיבוד לאנדי דלטון.

* הפציעה שספג רוב גרונקובסקי בהפסד של ניו אינגלנד לסיאטל ביום ראשון לא נראית חמורה, אך לא ברור אם הוא ישחק ביום ראשון בסן פרנסיסקו.

* האנד של לוס אנג'לס, רוברט קווין, התאשפז בבית החולים בשל מה שהוגדר כ"מחלה שלא קשורה לפוטבול". קווין סבל מגידול סרטני בראשו בתיכון, אולם מאמנו ג'ף פישר טוען כי ככל הנראה הדברים לא קשורים וכי כעת מצבו נראה מעודד הרבה יותר מאשר ברגעים בהם אושפז.

* אלשון ג'פרי, אחד הכוכבים הבודדים שעוד יש לשיקגו העונה, הושעה מארבעה משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים. הדובים גם איבדו עד לסיום העונה את קייל לונג, שנפצע ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully