וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב מחאו כפיים לארון שוינפלד בחדר ההלבשה

14.11.2016 / 17:44

קבלת פנים מוזרה לחלוץ שדורש שחרור: "כולם הודו לו ואמרו שקיבלו את הכסף בזכותו". כאב הראש של לוזון: האם לפתוח עם החלוץ שמסרב למשוך את תביעתו. מאיר אורנשטיין דורש 25% מהעברת יחזקאל

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אז הסתלבטו עליו או לא? שוינפלד/ברני ארדוב

למרות חזרתו של ארון שוינפלד לאימוני הפועל תל אביב והשתתפותו במשחק האימון היום (שני), אין בכוונת החלוץ האמריקאי להסיר את התביעה כנגד המועדון, בה הוא דורש כי חוזהו יבוטל בגלל אי תשלום מענק חתימה בסך של כ-150 אלף שקל.

אתמול התרחש סיפור די מוזר במתחם האימונים של הפועל תל אביב. כשנכנס שוינפלד לחדר ההלבשה האדום, נעמדו שאר השחקנים על הרגליים ומחאו לחלוץ כפיים. שתי גרסאות היו לעניין זה. בסביבתו של החלוץ סיפרו: "ארון נכנס לחדר ההלבשה והשחקנים מחאו לו כפיים. כולם הודו לו שם ואמרו שקיבלו את הכסף בגללו".

אלא שבקבוצה הסבירו את האירוע אחרת: "הסתלבטנו עליו קצת", טען אחד השחקנים, "זה לא ממש היה בקטע רציני". עוד טענו במועדון כי יש כעס מצד לא מעט שחקנים על המהלך של שוינפלד: "הוא מכר אותנו", טענו חלקם כלפי גורמים בהנהלה. חלק נוסף וגדול מהשחקנים סירב להגיב למהלכו של החלוץ.

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
גם סביב ההעברה שלו יש בעיות. שגיב יחזקאל/ברני ארדוב

בכל מקרה, ישנם גילויים חדשים בעניין זה. בעוד בהפועל תל אביב טוענים כי שוינפלד לא דרש את מענק החתימה שלו, בסביבת החלוץ טוענים כי הוא ביקש מספר פעמים את מענק החתימה שלו, אך לא קיבל תשובה בעניין. בכלל בסביבתו טוענים כי הוא לא מעוניין לשחק אצל האדומים ובמועדון מודעים לעניין זה. הוויכוח כרגע הפך להיות כספי בין הצדדים, כשהאפשרות ששוינפלד יישאר בהפועל מתוך רצון היא קלושה.

העניין הזה מביא לכאב ראש גם אצל הצוות המקצועי: האם להרכיב את שוינפלד בידיעה כי הוא לא מעוניין להמשיך לשחק בקבוצה או לשלוח אותו ליציע. לוזון כבר התחייב מאז שהגיע כי הבעיות הכלכליות של המועדון לא משחקות תפקיד בבחירת ההרכב, אך פה טוענים בקבוצה שיש סוגייה אחרת לגמרי. לא מן הנמנע כי הנהלת הקבוצה תבקש מהמאמן לא לשתפו עד שהעניין המשפטי יוכרע לכאן או לכאן.

עם זאת, הבעיות הכלכליות של הפועל תל אביב ממשיכות לצוף. לוואלה! ספורט נודע כי איש העסקים מאיר אורנשטיין דורש מהמועדון כ-25 אחוז מסכום ההעברה על שגיב יחזקאל, שנמכר בספטמבר למכבי תל אביב. בשעתו, אורנשטיין עזר בהעברתו של יחזקאל ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב לזו של האדומים כששילם מכיסו כ- 50 אלף שקלים. סכום זה זיכה אותו ב-25 אחוזים מכרטיס השחקן שלו. לפיכך, כעת דורש אורנשטיין את כספו. כרגע, אין בכוונת איש העסקים לתבוע את המועדון.

פרט לכך, הדאגה מהמצב הכלכלי במועדון גדולה מאוד. הבעלים אמיר כבירי ואיש העסקים מני ויצמן מחפשים אחר אנשי עסקים שירכשו את הקבוצה או ישקיעו בה. גורמים המקורבים לשניים טוענים כי אמרו בימים האחרונים כי למועדון אין כסף בכדי לסיים את העונה ולכן יש לחץ גדול בסביבתם. כרגע ריבוי התביעות כנגד המועדון מעמיד בספק רב את היכולת של המועדון לסיים את העונה הזו כשהיא דואגת להעביר שכר לכל עובדיה ושחקניה וגם משלמת את חובותיה הרבים לנושים שונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully