וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 25 אלף צופים צפויים להגיע למשחק מול הפועל תל אביב

14.11.2016 / 10:07

הכרטיסים ליציע המזרחי למשחק מול האדומים בטדי אזלו, נותרו מעט למערבי. ורד צפוי לחזור להרכב על חשבון בריהון, התלבטות בין מויאל לקלטינס. דמאיו התערב בויכוח בין טביב ללוזון: "לבית"ר אף אחד לא דאג בתקופת קורנפיין"

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
דריכות גדולה. אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תחזור היום (שני) לאימונים לאחר שלושה ימי חופש שנתן רן בן שמעון לשחקנים. אל הקבוצה יצטרפו שחקני הנבחרת דן איינבינדר ודוד קלטינס. אריק סאבו, שישב על הספסל במשחק הניצחון של סלובקיה על ליטא 0:4, אמור לקחת חלק מחר במשחק ידידות נגד אוסטריה ורק לאחר מכן לחזור לישראל.

דריכות גדולה בקרב אוהדי הקבוצה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בטדי ביום שני הבא. כל הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו כאשר נותרו כ-1,500 כרטיסים ליציע המערבי. היציע הצפוני צפוי להיפתח היום או מחר. בבית"ר מעריכים כי כ-25 אלף צופים יגיעו למשחק. כחלק מהמסורת במשחקי הבית, הקבוצה תערוך טקס הוקרה ליוסי מזרחי.

עוד בנושא

מכבי חיפה תנסה לצרף שחקן הגנה והתקפה. דמארי ברשימות

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר, שוער הפועל רעננה אריק ינקו. יוסי ציפקיס
ימשיך בחוד. שכטר/יוסי ציפקיס

אתמול התקיים דיון סוער של נציגי הקבוצות בנוגע לחלוקת הכסף מאופ"א. לכל קבוצה מגיע סכום של כ-354 אלף יורו כאשר היה ניסיון להעביר החלטה לפיה חלק מהקבוצות יוותרו על חלק מהסכום המגיע להן על מנת שגם הפועל תל אביב והפועל כפר סבא יזכו למענק, על אף שלא עמדו בקריטריון.

במהלך הדיון התנהל ויכוח בין אלי טביב לאבי לוזון, כאשר גם משה דמאיו התערב ואמר: "כשבית"ר בתקופת קורנפיין הייתה במצב דומה אף אחד לא בא לקראתה ולא דאג לה". נראה כי הקבוצות ימשיכו לנהל שיחות בעניין בימים הקרובים, כאשר אחת האופציות היא שהפועל תל אביב והפועל כפר סבא שלא עמדו בקריטריון יזכו למענק של כחצי מהסכום, כ-177 אלף יורו. בהפועל טוענים כי הסיבה היחידה לאי העמידה בקריטריון זהו החוב לדוס סנטוס, שלטענתם זהו חוב שאלי טביב צריך לשלם. בבית"ר גיחכו וטענו כי ההכרעה במקרה של דוס סנטוס נתקבה הרבה אחרי שהפועל לא עמדה בקריטריון.

המאמן רן בן שמעון לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים בהרכב הקבוצה לקראת הפועל תל אביב. נראה שעידן ורד יחזור להרכב על חשבון יעקב בריהון, כאשר ייתכן כי דן מורי יחזור לעמדת הבלם ואילו דוד קלטינס או קובי מויאל ישחקו בקישור. איתי שכטר ימשיך לפתוח כחלוץ בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully