וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז פרץ צפוי לעזוב בינואר, מכבי פתח תקוה תקבל דמי השבחה

13.11.2016 / 18:15

החלוץ הצעיר, שכבש לפני שנתיים חמישה שערים והושאל באמצע העונה שעברה להפועל עכו, לא מוצא את מקומו בקבוצה ועשוי לעזוב בהשאלה. במועדון טוענים: אף אחד מהבכירים לא יעזוב בינואר

שחקן מכבי פתח תקוה, עוז פרץ. ניב אהרונסון
יחפש לעצמו קבוצה חדשה. עוז פרץ/ניב אהרונסון

חלוץ מכבי פתח תקוה, עוז פרץ, עשוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר. פרץ (22) מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית במועדון, אך שם לא חוששים מעזיבה אפשרית של החלוץ משום שבתום העונה פתח תקוה אמורה לקבל עליו דמי השבחה.

"עוז שחקן מצוין, אבל העונה הוא מקבל פחות דקות ולגיטימי שינסה את מזלו בקבוצה אחרת", אמרו במועדון. פרץ הושאל בעונה שעברה להפועל עכו, לאחר שלא מצא את מקומו בהרכב. הוא כבש שני שערים בסך הכול, ונשאר בתחילת העונה בקבוצה משום שעונה קודם לכן, 2014/15, בלט בשורות הקבוצה כשכבש חמישה שערים.

בנושא אחר: כפי שפרסמנו, מכבי חיפה ניהלה בתקופה האחרונה מעקב אחר שלושה משחקני הקבוצה - דור אלו, גידי קאניוק ואליסון דוס סנטוס. בפתח תקוה טוענים כי הם לא קיבלו כל פניה רשמית עבורם. גם מכבי תל אביב עוקבת אחרי שני הישראלים. פתח תקוה אמורה להיפגש בקרוב עם דוס סנטוס. במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מהבלם, שהשתפר העונה לצד קרלוס קוויאר. במועדון טוענים כי אף אחד מהשחקנים הבכירים לא יעזוב בכל מקרה בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully