וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "משבר לא נוצר בארבעה ימים, צריך למצוא אנרגיות"

10.11.2016 / 22:54

הפועל ירושלים חזרה מגרמניה, שם ספגה תבוסה שנייה השבוע, מאמנה מנתח: "יש לנו בעיות שידענו עליהן". על סטודמאייר: "הוא רגיל לסוג אחר של כדורסל", הלפרין: "קורה לכל קבוצה בעולם"

התקציר באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר התבוסה של הפועל ירושלים מול אולם

הפועל ירושלים נחתה הערב (חמישי) בישראל אחרי שהובסה על ידי אולם הגרמנית במסגרת היורוקאפ וסגרה שבוע שחור, שהחל בתבוסה להפועל חולון בליגה. המאמן סימונה פיאניג'אני מנתח את הבעיות ומביט קדימה, לעבר לוח זמנים לא פשוט שכולל משחקים מול מכבי אשדוד, מכבי תל אביב ו-ולנסיה בשבועיים הקרובים.

"משבר לא נוצר בארבעה ימים", אמר האיטלקי, "יש לנו בעיות שידענו עליהן קודם. לפני שבוע היינו במאזן של 0:3 ושבוע לאחר מכן הפסדנו שני משחקים אבל הדרך שבה הפסדנו הייתה רעה. זה רגע קשה בשבילנו ואנחנו צריכים לחדש את האימונים. יש שחקנים שנפצעים ומחלימים מהר ואחרים פחות מהר וזה מונע מהם להתאמן ולכן נראים פחות טוב. זה לא תירוץ. אחרי משחק הליגה האחרון אמרתי שעלינו עם אנרגיה נמוכה וזה מסוכן והתקופה הזו נוראית כי היא לא נגמרה. יש לנו עוד משחק חוץ וזה לא קל, יש לנו שבוע להתאמן אבל עכשיו צריך להתמקד ביום ראשון ולהתרכז ולמצוא את האנרגיות שלנו והתשוקה לנקום במשחק הליגה".

על אמארה סטודמאייר: "הוא רגיל לסוג אחר של כדורסל. במשחק כמו אתמול שבו היריבה הייתה יותר טובה מאיתנו בכל אספקט זו אשמה קבוצתית ולא צריך להפיל הכול על בנאדם אחד. אמארה תמיד חיובי ותמיד דוחף את הקבוצה להיות טובה יותר ויש לו תשוקה רבה וזו בעיה שנפתור כקבוצה. לפעמים בשבועיים יש לנו 5 או 6 משחקים ולפעמים נהיה בצרה רצינית אנחנו צריכים להשתפר ולהתעמת עם הבעיה כי יש דרכים להפסיד ואין תירוץ להפסיד כמו שהפסדנו".

סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"זה רגע קשה בשבילנו". פיאניג'אני/ברני ארדוב

יותם הלפרין הוסיף : "ברור שהשבוע האחרון לא היה טוב מבחינתנו, אנחנו בדיוק אותה הקבוצה שהיינו לפני שבוע וחצי. היו הרבה דברים השבוע שהאטו לנו את הקצב, אבל זה קורה לכל קבוצה בעולם וגם להפועל ירושלים, זה אמור לקרות ועוד יקרה. החוכמה היא באמת לדעת איך לחזור למסלול. אני לא מאוכזב מכמות דקות, העונה עוד ארוכה, יהיו עוד הרבה משחקים שאני לא אקבל דקות וכאלה שכן. כמו שלקבוצה יש עליות וירידות אז גם לשחקנים יש, אנחנו כשחקנים קודם כל צריכים להסתכל על עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות יותר טוב. לא הייתה פה רעידת אדמה בכדורסל הישראלי, היה לנו שבוע לא טוב וזה בסדר גמור. ברור שיש שבועות שהם יותר קלים מבחינת לוחות הזמנים, אני לא חושב שעייפות היא התירוץ לכך שעברנו שבוע פחות טוב"

על מכבי אשדוד הוסיף הלפרין: "אני לא אגיד שהמשחק מול אשדוד הוא קריטי אבל זה משחק שחשוב לנו כדי לחזור למסלול. מצפה לנו שבוע חופש מהיורוקאפ, אבל כמו שראינו בליגה לא מצפים לנו משחקים קלים. אני בטוח שיהיה לנו עוד הרבה מערבולות במהלך השנה. אני חושב שכולנו מרוצים מההתקדמות שעשינו בחודשיים האחרונים, זה שהיה שבוע לא טוב מבחינתנו כולנו מודעים לזה, אף אחד לא מסתיר את זה, אבל אני חושב שבטח ביורוקאפ אנחנו מרוצים מאיפה שאנחנו עומדים, המשחקים הקריטיים עוד לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully