וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יושרו ההדורים בין פלדהיים לאוסידון, שמונה לסגנו של כץ

7.11.2016 / 16:26

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נציג הבעלים והסמנכ"ל יישרו את ההדורים. יואב כץ הודיע: דורון אוסידון יהיה הסגן שלי. גורם במועדון: "נקווה שזה ייגמר כאן, נחצו כל הקווים לאחרונה"

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

הקייטנה בהפועל חיפה נמשכת: כפי שפורסם הבוקר (שני) בוואלה! ספורט, דורון אוסידון ורון פלדהיים נפגשו ביוזמתו של יואב כץ ויישרו את ההדורים. כץ ניצל את הפגרה כדי להתגבר על הבעיות בתוך ההנהלה שלו והחליט לסיים את הסאגה הארוכה. לאחר הפגישה הודיע כץ כי אוסידון יוגדר מעתה כסגן הנשיא ולא כנציג הבעלים והוא הגדיר את הסמכויות בינו לבין הסמנכ"ל באופן ברור. גורם במועדון אמר: "מקווה שזה ייגמר כאן, נחצו כל הקווים האדומים בתקופה האחרונה. אני מעריך שיהיו התפתחויות בהמשך".

בהפועל חיפה ציינו כי תפקידו החדש של אוסידון בקבוצה לא יקנה לו סמכויות רחבות יותר, אלא יהווה מעין "תואר של כבוד". זכויות החתימה במועדון לא השתנו כרגע ונראה כי ההגדרה החדשה שהופכת אותו מנציג בעלים לסגן נשיא, נועדה להפשיר מעט את הקרח.

עוד ציינו בקבוצה כי התפקיד יכלול מטלות שיווקיות ואדמניסטרטיביות בלבד. יש לציין כי בפגישה בין השניים סירב תחילה פלדהיים ליישר את ההדורים וביקש מכץ מכתב פיטורים, אך הבעלים סירב לתת לו.

אחרי התיקו בדרבי שעצר שרשרת של שלושה הפסדים, בהפועל חיפה ינסו לנצל את הפגרה כדי להתכונן למפגש קשה לא פחות, מול הפועל באר שבע. הבעלים יואב כץ, ששוחח עם אלי כהן לאחר המשחק והחמיא לו, שוחח היום (שני) עם השחקנים באסיפה שקיים לפני האימון, בה שיבח אותם על רוח הלחימה והמחויבות שהפגינו. כץ ביקש מהשחקנים להפגין את אותה רמת מחויבות לא רק במשחקים מול הקבוצות הגדולות והציג יחד עם המאמן אלי כהן את "נתוני הלחימה" לפיהם השחקנים רצו במצטבר מרחק של למעלה מ-111 קילומטרים. "הכוח שלנו זה המשפחתיות, הביחד, שחקנים ישראלים וזרים", אמר כץ. "לכן היה לי חשוב להזמין לערב הגיבוש שערכנו בשבוע שעבר את נשות השחקנים הזרים. זה נתן לשחקנים תחושה של בית אמיתי והוסיף המון".

במועדון שוקלים לצרף זר נוסף בחודש ינואר, במקום ז'רקו קוראץ' שככל הנראה לא יוכל לחזור העונה למגרשים.

(עדכון ראשון: 11:45)

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ניב אהרונסון
מרוצה מהאווירה. כץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully