וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אם אלישע לוי לא זימן את אלו הוא נכשל במבחן הכדורגל"

6.11.2016 / 23:29

יו"ר ההתאחדות לשעבר רתח על הזימונים לקראת אלבניה: "זה הזוי שאין לנו שחקנים בסגל. עם תקציב כמו של מכבי תל אביב הייתי זוכה באליפות מבלי להפסיד משחק". במועדון תקפו את ארבלדזה

איגייבור מאוכזב/ניב אהרונסון

התקופה הטובה של מכבי פתח תקוה לא נעצרה גם אחרי המפגש מול מכבי תל אביב הערב (ראשון), במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. המלאבסים סיימו ב-0:0 מול הצהובים ושמרו על המקום השני, והם עם 18 נקודות העונה כאשר פגרת הנבחרות בפתח.

קובי רפואה סיפר בסיום: "לא נראנו כמו קבוצת צמרת היום, כי חוץ מהנקודה ורוח הלחימה - אני לא לוקח כלום מהמשחק הזה. זו תוכנית המשחק שלנו, לא רציתי שנחזור יותר מדי אחורה וזה קרה. אני שמח על הנקודה. אני אף פעם לא אומר לשחקנים שלי לבזבז זמן, אלו דברים שקורים תוך כדי משחק. למדנו לקח מהמשחק מול הפועל באר שבע, פחות באנו לידי ביטוי מבחינה התקפית ואנחנו ממשיכים קדימה. אני מכבד את מכבי תל אביב וארבלדזה. בהמשך הליגה נשחק התקפי, יש כמה משחקים שצריך להתכונן אליהם. יש לנו לב גדול, ונשמה גדולה".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. ברני ארדוב
בהצלחה באלבניה. אלישע לוי/ברני ארדוב

ועדיין, במכבי פתח תקוה הביעו זעם רב בעקבות פרסום סגל נבחרת ישראל, שלא כלל שחקנים מהקבוצה: "אנחנו במקום השני, וזו פשוט בושה וחרפה שאף אחד לא סופר אותנו", אמרו במועדון, "לא יכול להיות שקבוצה במקום השני לא תקבל אף נציג בסגל". יושב ההתאחדות לכדורגל לשעבר, אבי לוזון, תקף גם הוא בסיום ואמר לוואלה! ספורט: "אם אלישע לוי לא זימן את דור אלו לנבחרת אז אני מקווה שהוא יצליח באלבניה במבחן התוצאה, כי במבחן הכדורגל הוא נכשל. לא יכול להיות שאין לנו שחקנים בנבחרת, זה פשוט הזוי. אנחנו עושים עונה מצוינת. עם תקציב כמו של מכבי תל אביב הייתי זוכה העונה באליפות מבלי להפסיד אף משחק".

במועדון יש לציין כי לא אהבו את דברים של שוטה ארבדלזה בסיום כאשר מאמן הצהובים תקף את בזבוזי הזמן של האורחת ואמרו: "שייתרכז בקבוצה שלו, אנחנו עם 22 מיליון שקל תקציב והוא עם 100 מיליון ותראו איך הם נראים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully