וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי קגלמאכר: "שמח שאנחנו מצליחים יותר מאשר בעונות קודמות"

6.11.2016 / 19:13

שחקן ההגנה של מכבי חיפה שבע רצון מהיכולת של קבוצתו בתקופה האחרונה: "היו לנו רגעים טובים בדרבי, נראה שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו נלחמים על המקום הראשון, אסיר תודה לאוהדים על התמיכה הגדולה"

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה. מאז אותו הפסד לבני סכנין אי שם בסוף אוגוסט, הירוקים רשמו עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, ויותר מכך: ניצחו בשניים משלושת המשחקים האחרונים, בדרך למקום הרביעי בטבלה.

מכבי חיפה הייתה קרובה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בדרבי מול הפועל חיפה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. שחקן ההגנה של הירוקים, גארי קגלמאכר, סיפר לאתר הרשמי על רגשותיו לאחר התיקו, והתייחס למשחק הקרוב של קבוצתו.

"היו לנו רגעים טובים בדרבי, והיו לנו הזדמנות לכבוש", אמר קגלמאכר. "אנחנו קצת מאוכזבים כי רצינו לנצח, כמובן. לפחות סיימנו עם נקודה, ונראה שאנחנו בדרך הנכונה. קבוצות רבות מתבססות נגדנו על התקפות מתפרצות, וזה לא קל. אספנו שבע נקודות מתוך תשע בשלושת המשחקים האחרונים, ואנחנו צריכים לשמור על מצב רוח חיובי".

קגלמאכר הוסיף: "אנחנו נלחמים על המקום הראשון, וזה דבר מצוין. יש לנו שבוע חופש, מה שאומר שיש לנו זמן להתכונן למשחק הביתי מול הפועל כפר סבא. היא גם תנסה להוציא מאיתנו נקודה, אבל אנחנו צריכים לראות איך המשחק יתפתח. אני אסיר תודה לאוהדים על התמיכה הגדולה שהם נותנים לנו - בבית ובחוץ. אני שמח שאנחנו מצליחים יותר מעונות קודמות, אבל צריך להמשיך כך".

עוד בנושא:

ביקורת על קהת במכבי חיפה: "ורמוט לוקח יותר אחריות ממנו"
מולנסטיין: "שמח שלא ספגנו". כהן: "מחצית ראשונה יוצאת מהכלל שלנו"
ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

שחקן מכבי חיפה, גארי קגלמאכר, מעל שחקן הפועל חיפה, ז'וליו סזאר. ברני ארדוב
אופטימי. קגלמאכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully