וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עומרי גלזר ומיכאל אוחנה זומנו, ביברס נאתכו חוזר

6.11.2016 / 11:45

השוער הצעיר של מכבי חיפה והקשר העולה של באר שבע נכללו בסגל של אלישע לוי לקראת המשחק באלבניה בשבת, כמו גם קשר צסק"א, שזומן במקום גולסה הפצוע ועטר. קהת ואצילי נותרו בחוץ

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרוויח את מקומו. אוחנה/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, פרסם היום (ראשון) את סגל נבחרת ישראל לקראת המשחק ביום שבת הקרוב מול אלבניה, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

השמות הבולטים ברשימה הם עומרי גלזר, שוער מכבי חיפה ומיכאל אוחנה, קשר הפועל באר שבע, שני צעירים שיקבלו את הצ'אנס במדים הלאומיים בזכות היכולת הטובה בליגת העל. ביברס נאתכו, שלא זומן בפעם הקודמת והביע את אכזבתו על כך בראיון לוואלה! ספורט, שב לסגל במקומו של אייל גולסה הפצוע.

גם מגן איינטרכט פרנקפורט, טאלב טואטחה, שלא זומן בפעם הקודמת בגלל פציעה, בפנים. שחקן נוסף שנכנס לסגל ברגע האחרון הוא אלירן עטר. בכך, לוי שם סוף להחלטה לא לזמנו לנבחרת בעידן אלי גוטמן.

עוד פצועים שנותרו בחוץ הם בירם כיאל וליאור רפאלוב, כאשר נטע לביא, קשר מכבי חיפה ששיחק במשחק ההכנה מול סרביה בחודש מאי, קיבל את הזימון. גם דוד קלטינס מבית"ר ירושלים בפנים. אופיר מרציאנו, שוער היברניאן הסקוטית, שמצוי בכושר טוב, נכלל בסגל, זאת בניגוד לצמד השוערים בוריס קליימן ואריאל הרוש. שלושה שחקנים שנשארו הפעם בחוץ הם מונס דאבור, רועי קהת ועומר אצילי.

בנושא אחר: בנבחרת ממשיכים לפעול בנוגע לאפשרות העתידית לזמן את ארון שוינפלד. אלישע לוי רצה לזמנו לקראת צמד המשחקים האחרון, אך בהתאחדות הבהירו לו כי הדבר אינו אפשרי. לאחר זימונו של אלמוג כהן והקרדיט למאור בוזגלו, במכבי חיפה מצפים שהמאמן הלאומי יפתח את הדלת גם לאלירן עטר, שהסתכסך עם אלי גוטמן בקמפיין הקודם.

שחקן נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
נשאר בחוץ. אצילי/ברני ארדוב

הסגל המלא

שוערים:

דודו גורש (הפועל באר שבע), אופיר מרציאנו (היברניאן, סקוטלנד), עומרי גלזר (מכבי חיפה)

הגנה:

שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), רמי גרשון (גנט, בלגיה), אלי דסה (מכבי תל אביב), עמרי בן הרוש (מכבי תל אביב), טאלב טוואטחה (איינטרכט פרנקפורט, גרמניה)

קישור:

דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), ניר ביטון (סלטיק, סקוטלנד), אלמוג כהן (אינגולשטאדט, גרמניה), דן איינבינדר (בית"ר ירושלים), נטע לביא (מכבי חיפה), דור מיכה (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), טל בן חיים (מכבי תל אביב); מיכאל אוחנה (הפועל באר שבע)

התקפה:

ערן זהבי (גוונאגז'ו R&F, סין), אלירן עטר (מכבי חיפה), תומר חמד (ברייטון, אנגליה), בן שהר (הפועל באר שבע)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תור כריסטיאן קרלסן מפרגן

במכבי תל אביב מרוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully