וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון אוהדים במצעד האליפות של הקאבס: "108 שנים של אהבה"

4.11.2016 / 20:15

רחובות שיקגו התמלאו לכבוד זוכת הוורלד סירייס: "תחלקו את הרגע עם המשפחות שלכם". אובמה הזמין את הקבוצה לביקור, האוהד שהקשיב למשחק עם אביו המנוח וסטיב בארטמן, שמסר איחולים

רויטרס

כמות מדהימה של כחמישה מיליון אנשים מילאה הערב (שישי) את רחובות שיקגו וחגגה יחד עם שיקגו קאבס את הזכייה הראשונה מזה 108 שנים בוורלד סירייס.

המסיבה בשיקגו החלה כבר בשעות הבוקר המוקדמות ולמעשה, לא נעצרה לרגע מאז הניצחון בליל רביעי בקליבלנד, במשחק 7 המדהים שהביא לקאביז את הטבעת ושבר את "קללת העז".

שחקני שיקגו קאבס במצעד האליפות. רויטרס
האלופים. שחקני שיקגו במצעד/רויטרס

נהר שיקגו נבצע בכחול והשחקנים, יחד עם אנשי הצוות, נפגשו תחילה בריגלי פילד ומשם עלו על האוטובוסים שהובילו אותם בין האוהדים הנרגשים ברחבי העיר, כל הדרך לפארק גרנט, שם המתינה להם במת החגיגות. אנתוני ריזו הציג את דייויד רוס הפורש בדמעות והשחקנים, יחד עם האוהדים, שרו את שיר המועדון, "Go, Cubs, Go".

נשיא המועדון לענייני בייסבול, תיאו אפשטיין, אמר: "זה מדהים, 108 שנים של תמיכה ואהבה לקבוצה. הפסדנו הרבה בחמש השנים שלי כאן והעברנו אתכם בהרבה מבחנים. עשינו הרבה טריידים, גם על שחקנים שאהבתם. ביקשנו מכם להאמין בנו. בואו נודה באמת, בחלק מהזמן שכחנו את ה'לא' ב'לא להיות גרועים'. בתחילת הדרך שלי כאן נתקלתי בגברת מבוגרת מחוץ לריגלי פילד והיא שאלה האם היא תזכה לראות את הקאבס בוורלד סירייס. זה היה בדיוק אחרי עוד הפסד כואב, אבל הסתכלתי עליה ואמרתי לה, 'קחי את הוויטמינים שלך' ואני בטוח שהיא כאן, ביניכם, נהנית".

אפשטיין הוסיף: "תחלקו את הרגע הזה עם המשפחות שלכם, גם אלה שלא הגיעו לרגע הזה. השחקנים הרגישו את האושר שלכם לכל אורך הדרך. תמכתם בשחקנים שלנו לכל אורך החודש והם מצאו כוחות בזכותכם, בכל אחת מהסדרות, בעיקר במשחק האחרון בקליבלנד. זה גם הזמן להודות לאל על הפסקת הגשם. ראיתי את השחקנים שלנו בזמן ההפסקה ובמקום להצטער על אובדן היתרון, הם הרימו אחד את השני ואמרו שהם הולכים לנצח, בשביל עצמם, בשביל האוהדים, כי הם הקבוצה הכי טובה בליגה. מזל טוב לכולם, אתם אלופי העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי שיקגו קאבס במצעד האליפות. AP
חמישה מיליון אוהדים ברחובות/AP

אחד האוהדים המפורסמים ביותר של הקאבס, בעל כורחו יש לומר, סטיב בארטמן, מסר באמצעות דוברו, עורך הדין פרנק מורת'ה, כי הוא "מאושר מהזכייה של הקאבס, כמו כל אוהדי הקבוצה". יחד עם זאת, בארטמן, שירד למחתרת מאז אותו אירוע אומלל ב-2003 בו נגע בכדור במשחק 6 של גמר החטיבה מול פלורידה, אירוע שסימל את תחילת הקריסה של הקאבס באותה סדרה, הודיע כי לא יגיע למצעד האליפות: "הוא לא רוצה להוות הסחת דעת ולהפריע למה שהשיגו השחקנים והארגון".

וכמובן שאי אפשר בלי הסיפורים שמסביב. הנשיא אובמה, שאוהד דווקא את הקבוצה השנייה של העיר, שיקגו וייט סוקס, הזמין את הקאבס להגיע אליו בהקדם, לפני שהוא עוזב את הבית הלבן בינואר הקרוב. אחד מאוהדי הקבוצה שהתפרסם לאחר המשחק הוא ויין וויליאמס, שקיים את הבטחתו לאביו המנוח והגיע לקברו, על מנת לשמוע עמו יחד את משחק האליפות.

צוות ההצגה המצליחה "המילטון" בשיקגו, סיים את ההופעה שלו עם שירת "Go, Cubs, Go".

בשיקגו מתחילים כבר מעכשיו לתכנן את העונה הבאה, כאשר מי שצפוי לעזוב הוא דקסטר פאוולר המצוין, שהודיע שיהפוך לשחקן חופשי וייבחן את השוק, שם צפויות לו הצעות לא רעות בכלל אחרי היכולת שהפגין לאורך העונה הסדירה והפלייאוף. אצל קליבלנד לעומת זאת, מנסים לאסוף את השברים לאחר ששמטו יתרון 1:3 מבטיח בסדרה. האינדיאנס הודיעו על הארכת החוזה של המאמן טרי פרנקונה בשנתיים נוספות, עד 2020 ועל הארכת החוזה של קרלוס סנטנה בשנה נוספת.

תיאו אפשטיין נשיא שיקגו קאבס. רויטרס
האיש ששבר שתי קללות. אפשטיין/רויטרס
ג'ו מאדון מאמן שיקגו קאבס במצעד האליפות. רויטרס
המאמן ג'ו מאדון/רויטרס
בן זובריסט שיקגו קאבס במצעד האליפות. רויטרס
ה-MVP של הוורלד סירייס, בן זובריסט/רויטרס
ג'ייק ארייטה שיקגו קאבס במצעד האליפות. רויטרס
ג'ייק ארייטה על האוטובוס/רויטרס
אוהדי שיקגו קאבס במצעד האליפות. AP
האוהדים בטירוף/AP
אוהדי שיקגו קאבס במצעד האליפות. AP
חגיגה מריגלי פילד ועד פארק גרנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully