וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה לבן שמעון? בית"ר ירושלים מתכוננת ל"זעזוע"

4.11.2016 / 9:53

לחץ בבית"ר לקראת המפגש מול רעננה (ש', 20:00, ספורט 1): הפסד עלול לחרוץ את גורלו של המאמן, שספג ביקורת על תרגולו של קלאודמיר בהרכב. כ-20 אוהדים פרצו למגרש ודרשו מרב"ש להתפטר

one

בווידאו: תקציר המפגש האחרון של בית"ר מול רעננה

לחץ גדול בבית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה (שבת, 20:00, ספורט 1). לאחר שתי תוצאות תיקו נגד אשדוד ובני יהודה שכללו יכולת שאינה משביעת רצון, ייתכן שהמשחק מחר עשוי לחרוץ את גורלו של המאמן רן בן שמעון, אם הקבוצה לא תנצח. גם שחקנים בבית"ר מבינים זאת, ואמרו: "יש לנו ברירה אחת, לנצח. ברור לנו שאם זה לא יקרה הדברים לא יהיו בשליטתנו ועשוי להיות זעזוע. זה משהו שיכול ליפול גם על השחקנים, לא רק על המאמן".

האימון לקראת המשחק פוצץ על ידי כ-20 אוהדים שפרצו לתחומי המגרש, דרשו מבן שמעון להתפטר וזרקו הערות לשחקנים. שחקן בקבוצה העיד שחלקם אף נכנסו לחדר ההלבשה: "בושה איך שהכל פרוץ כאן".

הקבוצה ערכה אתמול ארוחה משותפת והבעלים, אלי טביב, נכח באימון. טביב נותן גב לבן שמעון, אך במקרה של תוצאה רעה מחר, ייתכן שגם זה לא יספיק למאמן. הקשר יעקב בריהון תורגל אתמול עם ההרכב הראשון, אך נראה כי על ההרכב הפותח יוחלט רק בסמוך למשחק. גם קלאודמיר תורגל אמש ב-11 הפותחים. אריק סאבו לא תורגל, כאשר גם לגבי קלאודמיר שכן תורגל נשמעה ביקורת אצל השחקנים שלא מבינים את הקרדיט שהוא מקבל לאור היכולת שהוא מציג לאחרונה. על אף שעידן ורד לא כשיר ב-100 אחוז, נראה כי בן שמעון יבקש לפתוח איתו בהרכב.

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
הלחץ גדול מתמיד. בן שמעון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully