וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת אמצע בפלורידה: אטלנטה הביסה את טמפה ביי בפתיחת המחזור

4.11.2016 / 8:44

הפאלקונס פתחו את החצי השני של העונה שלהם עם 28:43 חד צדדי על הבאקנירס, כשהם שמים 27 נקודות ללא מענה במהלך המשחק. מאט ריאן סיפק ארבעה טאצ'דאונים, משחק גדול ותפיסה מדהימה של מייק אוואנס לא עזרו

מוחמד סאנו אטלנטה פאלקונס. AP
סאנו והפאלקונס השיגו את הנקמה שלהם/AP

טמפה ביי (5:3) - אטלנטה (3:6) 43:28

במחזור פתיחת העונה, הבאקנירס הגיעו לג'ורג'יה דום ויצאו משם עם ניצחון מפתיע. אלא שמאז, כל אחת משתי הקבוצות הללו הלכה לכיוון שונה והדברים באו לידי ביטוי הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר הפאלקונס שיפרו את מאזן החוץ שלהם ל-1:4 והורידו את מאזן הבית של שודדי הים ל-4:0, עם תצוגה חד צדדית בפלורידה.

תוצאת הסיום עוד עושה חסד עם המארחים, שהיו במשחק לאורך רוב המחצית הראשונה ועלו ל-13:14 באמצע הרבע השני מטאצ'דאון של מייק אוואנס, שבהמשך סיפק גם תפיסה מופרעת ביד אחת. אלא שמשם והלאה, במשך רבע וחצי בערך, הכול הלך לכיוון של הפאלקונס, ששמו 27 נקודות ללא מענה והכריעו את המשחק, בעוד אוואנס יוצא בשל חשש לזעזוע מוח וגם ג'יימיס ווינסטון נפצע בקרסול ונוטש ורואה את מייק גלנון מחליפו עוזר לצמק מעט את התבוסה בגארבג' טיים.

מאט ריאן שוב היה פנטסטי עם 344 יארד וארבעה טאצ'דאונים לצד פאמבל. חוליו ג'ונס תפס 111 יארד וטאצ'דאון. ווינסטון סיים עם 261, שלושה טאצ'ים משלו ופאמבל ואילו אוואנס קטף 150 יארד וצמד במשחק אישי נהדר, שלא הוביל לכלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully