וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות להפועל חיפה: פיניירו וסזאר כשירים לדרבי

3.11.2016 / 15:38

למרות התרגול, ולאור חזרת הבלם הפורטוגלי, נראה כי אלי כהן יוותר על הרעיון לפתוח עם שלושה בלמים. שחקן בקבוצה: "מכבי חיפה פייבוריטית, אך בדרבי יחסי הכוחות לא משחקים תפקיד"

שחקן הפועל חיפה ברונו פיניירו. ברני ארדוב
כשיר לדרבי. ברונו פיניירו/ברני ארדוב

בהפועל חיפה ממשיכים להתכונן לקראת הדרבי החיפאי בשבת. עד כה מכרה הקבוצה 2,000 כרטיסים בלבד, ואתמול קיים יואב כץ, שעדיין שוהה בארץ, ערב גיבוש במלון קראון פלאזה. במועדון חילקו לשחקנים חולצה עם הכיתוב "HEAR US ROAR" (שמעון את שאגתנו) ולאחר מכן המשיכו לארוחת ערב, סדנת תיפוף ומסיבת קריוקי. "מכבי חיפה אולי פייבוריטית, אבל אנחנו עושים הכנה טובה. בדרבי יחסי הכוחות לא משחקים תפקיד. אנחנו אחרי שלושה הפסדים, אז ברור שנבוא במטרה לנצח", אמר אחד השחקנים הלילה.

אלי כהן תרגל אתמול מערך של שלושה בלמים (רואש, קפילוטו, פישלר), אך נראה כי יוותר על הרעיון, גם לאור חזרת ברונו פיניירו, שנבדק וצפוי להיות כשיר למשחק. שחקן נוסף שהתאמן הוא ז'וליו סזאר, שצפוי לפתוח בהרכב לצד לירן סרדל. אתמול אמר חנן ממן לקראת המשחק: "נראה כאילו יחסי הכוחות ברורים, אבל לדרבי חוקים משלו. לצערי, בשנים האחרונות הפסדנו, אבל יש לנו מה למכור. אנחנו אחרי שלושה הפסדים רצופים ואולי טוב שיש דרבי. הסיכוי הוא 50:50. אנחנו מעריכים את הקהל שבא, למרות שנהיה מיעוט, ורוצים לשמח אותו". מהסגל ייעדר כמובן יוסי דורה, שלא ברור האם ישוב לשחק העונה, ומהראן לאלה שמושבת לשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully