וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מליקסון ינותח אחרי אשקלון, וובה בראון נפצע באימון

3.11.2016 / 16:15

בהחלטה משותפת של הצוות הרפואי והשחקן, הוחלט שמליקסון, שמשחק כבר תקופה ארוכה עם כאבים, יעבור ניתוח בשרירי הבטן לאחר משחק הליגה הקרוב וייעדר בין חודש לחודש וחצי. בראון נפצע בשריר הברך, ויטור יהיה בסגל במשחק מול פראג

מערכת וואלה!
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע מול לירוי צעירי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
עוד היעדות בפתח. מאור מליקסון/ברני ארדוב

הצוות הרפואי והמקצועי של הפועל באר שבע קיבל החלטה יחד עם מאור מליקסון ולפיה השחקן ינותח בשבוע הבא בשרירי הבטן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מליקסון סובל מקרע בשרירי הבטן כבר תקופה לא מבוטלת ומשחק עם כאבים, כשאתמול בערב קיבלו בבאר שבע את ההחלטה יחד עם השחקן שמליקסון ישחק מול הפועל אשקלון במחזור הקרוב ולאחר מכן ייצא באופן מיידי לניתוח כשתקופה ההחלמה הצפויה לנוע בין חודש לחודש וחצי.

בכל מקרה, מליקסון ייכלל בסגל למשחק הערב מול ספרטה פראג במסגרת הליגה האירופית (22:05, ספורט 5), כמו גם הבלם מיגל ויטור שסובל מרגישות בשריר המפשעה. מי שיפספס את המשחק וגם את מפגש הליגה מול הפועל אשקלון הוא וובה בראון הקשר שנפצע היום באימון. בראון סובל ממתיחה בשריר הברך וייבדק בהמשך בתקווה שלא ייעדר תקופה ארוכה.

אחרי ההפסד הביתי המפתיע לספרטה פראג, ניצחון של האלופה הישראלית בצ'כיה ישים אותה בעמדת מצוינת לקראת העפלה לשלב הבא. המארחים יחסרו לפחות שבעה שחקני הרכב, כשהבולט שבהם הוא תומאש רוזיצקי הוותיק, אבל גם מרטין פרידק שגמר את העונה, לוקאש ואכה, דויד ביצ'יק, מארק שטך, אלש צ'רמאק ומיכאל סאצ'ק עדיין נעדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully