וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו מוסא נטש את האימון ולא ישחק בדרבי, סאן מנחם יפתח במקומו

3.11.2016 / 10:15

ואליינטה יחזור למרכז ההגנה של מכבי חיפה, קגלמאכר ישוב לעמדת המגן הימני (שבת, 21:00, ספ' 5). עאיד חבשי פצוע. מולנסטיין: "גם היחסים של פרגוסון עם האוהדים הם מיוחדים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה מכרה כמעט 15 אלף כרטיסים לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ונראה כי ההתנפלות על הכרטיסים לקראת המשחק תימשך גם היום. במועדון ביקשו מהפועל חיפה לפתוח יציעים נוספים. "מכרנו קרוב ל-15 אלף כרטיסים למשחק חוץ. תמיכה שלא תיאמן", אמר אתמול טור כריסטיאן קרלסן.

אוהד לויטה וניקיטה רוקאביציה לא יהיו חלק מהסגל בשל פציעות. מריו מוסא שכבר היה נראה בריא, נטש את האימון בגלל פציעה וגם הוא לא ישחק. גם עאיד חבשי בספק גדול וכנראה לא ייכלל בסגל.

מארק ואליינטה התאושש ויפתח אם יהיה כשיר במאת האחוזים, כשאת עמדת המגן השמאלי יתפוס סאן מנחם. פיראס מוגרבי תורגל אתמול באימון לפרקים ונראה כי הוא בהחלט בתוכניות של המאמן.

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מתכונן לדרבי. רנה מולנסטיין/שלומי גבאי

במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר בכפר גלים, דיבר מולנסטיין ואמר לקראת המשחק: "לדרבי תמיד יש הרגשה מיוחדת, אבל כמו כל משחק, הוא שווה רק שלוש נקודות. אני מצפה למשחק הזה, דרבים לא מגיעים הרבה פעמים בחיים. יהיה משחק טוב. יותר מכל דבר אחר, התרשמתי מהאוהדים ומהרגשות שהם מפגינים במשחק. מהרגע שהגעתי לכאן, הבנתי כמה ההצלחה של הקבוצה חשובה לאוהדים. מחר הם יכולים לתת לנו את הדחיפה הקטנה הזו שאנחנו צריכים. כשהאוהדים מרגישים שהקבוצה בלחץ, מה שקורה בדרבי לפעמים, הם יכולים לעזור לה להתגבר על המשוכה הזו. היחסים של אלכס פרגוסון ביונייטד עם האוהדים היו מיוחדים, ראיתי את זה ולמדתי מזה. אתה צריך לדעת להעריך אותם".

מולנסטיין הוסיף: "חזרנו מהפגרה טוב כי היה לנו זמן להתארגן. אנחנו קבוצה חדשה ולוקח זמן להתייצב. אנחנו דוחפים את השחקנים ברמה הפיזית, אבל גם נותנים להם המון מידע והם צריכים זמן לעכל אותו. הם לפעמים זקוקים להפסקה מנטלית, הם חזרו מהפגרה טריים וזה אפשר לנו לבוא מוכנים למשחקים מול מכבי תל אביב ואשקלון".

על המשך המאבקים בליגה: "לפעמים מפסידים משחקים שלא צריכים להפסיד. זה קרה לנו נגד סכנין. היינו טובים ופספסנו הזדמנות נהדרת בדקה האחרונה. אני בטוח שהשחקנים יגיבו היטב למשחק הקרוב. אנחנו לא מסתכלים על המקום הראשון ועל באר שבע. זה עוד מוקדם מאוד בשביל זה. רק צריך להמשיך לצבור כמה שיותר נקודות שאפשר. זה מה שחשוב לי, לראות אותנו משתפרים וגדלים. אני לא נוטה לעשות הרבה שינויים בהרכב, רק התאמות, כי כל משחק הוא לגופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully