וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס 3:17

רחביה ברמן

29.10.2002 / 7:30

דונובן מקנאב נתן הצגה גדולה והנשרים לא התקשו במיוחד מול הניו יורקרים חסרי המחץ

זה לא שלא היו לג'איינטס הזדמנויות. אבל בחור עם אימפוטנציה, לא יעזור אפילו אם תסדרו לו את הבחורה הכי נותנת בעיר - והאיגלס רחוקים מרמת הפקרות שכזו.

פעם אחת, הג'איינטס איבדו כדור אחד על קו היארד האחד של פילי, שהתגלגל לאזור השער ועבר ליריב. פעם אחרת, אחרי שפילי הגדילה את יתרונה ל-3:17, הם הגיעו עד קו ה-13 יארד, אבל סדרה של טעויות ועבירות הרחיקה אותם עד קו ה-34, שם הם נכשלו בדאון רביעי והעבירו את הכדור. בנוסף, הג'איינטס גם נשדדו כשתפיסה חוקית בהחלט הוכרזה כלא מושלמת לאחר ערעור של פילי.

מקנאב סוגר את הווטראנס

אבל לא רק המזל וחוסר יכולתם של הג'איינטס להבקיע עמד לנשרים. דונובן מקנאב הפך לקווטרבק הראשון מזה שלושים שנה שרץ ל-100 יארד פעמיים באותה עונה. היו לו כמה ריצות מסחררות, אבל המרשימה מכולן הייתה גם הארוכה מכולם - 40 יארד לטאצ'דאון, 10:42 לסיום.

היה זה משחק המאנדיי נייט האחרון בווטראנס סטיידיום העתיק של פילי, וההצגה שנתן דונובן מקנאב היוותה סיום הולם לתולדותיו של איצטדיון עם מסורת מפה לפעמון החירות.

הצגות על המגרש, בושות ביציעים

וטראנס סטיידיום היה עד להצגות הגנתיות - כמו הפעם שבה הבריחו האיגלס שני קווטרבקים של הרדסקינס ב-1990, והצגות התקפיות - כמו הפעם שבה ניסה ראנדל קאנינגהאם לרוץ, הופל, ושנייה לפני שנחת על הקרקע שחרר מסירה לטאצ'דאון.

האיצטדיון העלוב והמתפורר הזה, שנחשב בעיני רוב השחקנים לגרוע בליגה מבחינת איכות המשטח, גם סייע לפרסומם של אוהדי פילי כגסים ביותר בליגה. אלה האוהדים שפעם קראו בוז לסנטה קלאוס, ושאילצו את פרנסי העיר לפתוח באצטדיון עצמו בית משפט לטיפול במתפרעים (הקורא רון חולדאי מתבקש לשים לב - למגרש בשכונת התקווה לא יזיק אחד כזה).

שרפו את הקרקע

ובחזרה למשחק: טיקי בארבר מניו יורק היה מצוין עם 79 יארד ב-15 נשיאות, ועוד חמש תפיסות ל-92 יארד, אבל הג'איינטס הם הקבוצה הגרועה בליגה בניצול הזדמנויות ב"אזור האדום" (טווח 20 יארד מקו השער) וגם הלילה לא הצליחו הענקים לחצות את הקו.

מהעבר השני, הנשרים חרכו את המגרש על הקרקע. מקנאב סיים עם 111 יארד, הרץ דיוס סטיילי היה מצוין עם 126 יארד ב-24 נשיאות, והנשרים כקבוצה צברו מספר לא ייאמן של 299 יארד על הקרקע!

הניצחון העלה את פילי למאזן 2:5, והוריד את ניו יורק ל-4:3 ושוויון עם וושינגטון במקום השני בבית. בשבוע הבא תתארח פילי בשיקאגו, ואילו הג'איינטס יארחו את ג'קסונוויל.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

חדשות מהליגה

* ריי לואיס, הליינבקר המעולה של הבולטימור רייבנס, עלול להיעדר למשך שארית העונה בשל פציעת הכתף שהשביתה אותו בשני המחזורים האחרונים.

* טרנט דילפר, הקווטרבק של הסיאטל סיהוקס, ייעדר למשך שארית העונה לאחר שקרע את גיד אכילס בניצחון 14:17 על דאלאס שלשום.

* אנתוני מק'פארלנד, התאקל ההגנתי של הטאמפה ביי באקנירס, ייעדר בין שישה לשמונה שבועות לאחר שסדק את זרועו במהלך הניצחון 9:12 על קרוליינה שלשום.

* דארל ג'קסון, התופס של הסיאטל סיהוקס שלקה בשבץ לאחר שספג זעזוע מוח במהלך המשחק מול דאלאס, שוחרר מבית החולים. מאמנו מייק הולמגרן מסר שג'קסון התבדח עם רופאיו ויהיה בסדר.

* אדג'רין ג'יימס, הרץ האחורי של האינדיאנפוליס קולטס, מתח את הרצועה הצולבת במהלך ההפסד 26:21 לוושינגטון רדסקינס. לא ברור אם יוכל לשחק מול טנסי ביום ראשון הקרוב.

* שון גילברט, התאקל ההגנתי של הקרוליינה פנת'רס, גמר את העונה לאחר ששבר את עצם הירך במשחק ההפסד 12:9 מול טאמפה ביי.

* מייקל ויק, הקווטרבק המסחרר של האטלנטה פלקונס, נקע את בהונו וגם את כתפו במהלך הניצחון 35:37 על הניו אורלינס סיינטס. ויק עצמו אומר שישחק ביום ראשון הקרוב מול בולטימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully