וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר מאוכזב: "הגענו ריקים". ווימס: "הכאיבו לנו בריבאונד"

2.11.2016 / 21:45

מאמן מכבי תל אביב הופתע מהחולשה ההתקפית של שחקניו: "עברנו שבוע עמוס, אבל זה לא תירוץ". ווימס: "צריך להביא אנרגיות כמו בדקות האחרונות". טייריס רייס מרוצה, גם יורגוס ברצוקאס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי תקופה לא פשוטה שכללה את פיטוריו של ארז אדלשטיין, מכבי תל אביב חזרה לעניינים ורשמה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. רמי הדר, מחליפו של אדלשטיין, רשם ניצחונות בשני משחקיו הראשונים ביורוליג, אך הערב (רביעי), הדר ושחקניו חזרו לקרקע. הצהובים, שכבר היו בפיגור של 20 נקודות, הפסידו 79:69 לברצלונה ביד אליהו, על אף שהקטלאנים חסרו לא מעט שחקנים. טייריס רייס נתן הצגה מול האקסית עם 21 נקודות, אנדרו גאודלוק (19 נקודות) ודווין סמית' (18) היו נקודות האור היחידות בערב המאכזב של הצהובים.

"לברצלונה היו יותר כדורים והיא ידעה לנצל אותם היטב", אמר רמי הדר בסיום. "עברנו עשרה ימים רגשיים וכנראה שהגענו קצת ריקים. שילמנו את המחיר על כך. לא הופתעתי מברצלונה, אני פשוט לא חושב ששיחקנו טוב. היה חסרה לנו קצת אנרגיה. ניסינו לנתק את טייריס רייס, וכשלא הצלחנו הוא החזיר את ברצלונה לעניינים, ושם כנראה פספסנו את המשחק. ניסינו למנוע ממנו את הכדור, אך לא הצלחנו. ההתקפה שלנו איבדה קצת את הסדר".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 79:69 לברצלונה

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר לצד עוזרו ליאור ליובין. ברני ארדוב
לא מצא תשובות. הדר/ברני ארדוב

הדר הוסיף: "היה לנו ערב בעייתי באיבודי כדור ובריבאונד ההתקפה, שני הפקטורים האלה נתנו לברצלונה שני יתרונות גדולים עלינו והם בהחלט ניצלו את זה. ברצלונה הייתה טובה יותר היום וניצחה בצדק. המשחק ההתקפי שלנו ברוב המשחק לא זרם ויחד עם זה אחוזי קליעה לא טובים בבית אז התוצאה ברורה".

על כך שזו הפעם הראשונה שמכבי תל אביב קלעה פחות מ-90 נקודות: "קשה לי לשים את האצבע למה. עם העובדות אני לא מתווכח. קודם כל היו לנו חוסר בהזדמנויות באשמתנו ובחלק השני של המשחק לא היינו מאורגנים מספיק, אבל אצטרך לצפות שוב במשחק כדי להגיד מה קרה. אין ספק שברצלונה הגיעה לקצב המשחק שרצתה".

על טייריס רייס: "הוא שחקן מצוין שליטה מצוינת בגוף. הצלחנו בקטעים מסוימים למנוע ממנו את הכדור, אבל לדעתי הפסדנו את המשחק לקראת סוף הרבע השני".

עוד מהדר: "קצת מוקדם לי להגיד אם אלה ההבדלים בין לשחק מול גלטסראיי וקובנה ובין לשחק מול ברצלונה. עברנו שבוע עמוס, אבל זה לא תירוץ כי כולם משחקים באותו עומס. נצטרך עוד שבועיים שלושה כדי לענות על השאלה הזו".

סוני ווימס, שרשם ערב מאכזב עם 6 נקודות בלבד, הוסיף: "באנו ללא אנרגיות, אבל מעכשיו צריך להביא לכל משחק את האנרגיות שהבאנו בדקות האחרונות. הם שלטו בקצב והכאיבו לנו בריבאונד התקפה, אבל העונה עוד ארוכה ויש עוד דרך לעבור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ברצלונה טייריס רייס. ברני ארדוב
התרגש. רייס/ברני ארדוב

"מרגש לחזור לתל אביב", הוסיף טייריס רייס. "אבל חשוב יותר שניצחנו כאן. למכבי תל אביב יש שחקנים מצוינים, אז ניסינו לעשות להם את החיים קשים. כולם יודעים שבהיכל הזה קשה לשחק, וצריך להתחיל חזק. לא הורדנו את הרגל מהגז, נלחמנו בהגנה וראו את התוצאה".

המאמן המנצח יורגוס ברצוקאס: "זה מקום קשה לנצח והשגנו ניצחון טוב, אבל מעכשיו יש לנו עוד משחקים קשים. השחקנים שלנו היו מאוד מרוכזים, הייתה לנו ירידה ונתנו למכבי לחזור, אבל בסופו של דבר אני מרוצה. לפני שהגענו להיכל טייריס סיפר לי על האווירה הטובה, הוא שחקן מצוין והיו לו ניסיון טוב כאן".

ג'ואי דורסי, שהיה מצוין, אמר: "האווירה בתל אביב מדהימה, האוהדים צעקו לכל אורך המשחק. היינו זקוקים לניצחון הזה כי כמו שטייריס אמר במשחק הקודם - הגיע הזמן שנייצר רצף ניצחונות. הרגשתי טוב מאוד היום. שיחקנו הגנה מדהימה והלכנו לכל ריבאונד. אני מנסה לחזור לעצמי ולהיות שוב השחקן האתלטי שהייתי".

גאודלוק מול קופונן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully