וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורב טרנר התפטר במפתיע מתפקידו כמתאם ההתקפה של מינסוטה

2.11.2016 / 16:54

המאמן הוותיק בן ה-64 עזב את התפקיד למרות שהווייקינגס במאזן מוצלח של 2:5 ולאחר שההתקפה, תחת סם ברדפורד, התקשתה לתפקד ודורגה בתחתית הליגה בלא מעט קטגוריות. פאט שרמר, שהיה מאמן הטייט אנדים עד כה, יחליף אותו

נורב טרנר מתאם ההתקפה של מינסוטה וייקינגס. John Froschauer, AP
לא ניתנה סיבה רשמית להתפטרות. טרנר/AP, John Froschauer

מהלך מפתיע הערב (רביעי) ב-NFL: מתאם ההתקפה של מינסוטה, נורב טרנר, התפטר מתפקידו. מי שיחליפו הוא פאט שרמר, ששימש עד כה כמאמן הטייט אנדים של הקבוצה ועבד בשלוש העונות החולפות כמתאם ההתקפה של פילדלפיה. ב-2011 וב-2012, הוא אימן את קליבלנד בראונס.

הסיבה לעזיבה הפתאומית של טרנר את אחת הקבוצות הטובות בליגה, שאומנם הפסידה את שני משחקיה האחרונים אך מחזיקה במאזן 2:5, טרם ידועה אולם תחת שרביטו של המאמן הוותיק בן ה-64, התקפת הקבוצה ממיניאפוליס, שאיבדה בתחילת העונה בזה אחר זה את טדי ברידג'ווטר ואדריאן פיטרסון ונאלצה להסתמך על סם ברדפורד שהגיע בטרייד בזק ברגע האחרון, נראתה רע מאוד. למרות המאזן הטוב, מינסוטה אחרונה בליגה בכמות הפאנטים-פר-דרייב ורביעית מהסוף ביעילות התקפית. היא במקום הלפני אחרון ביארדים למשחק, יארדים למהלך ונקודות למשחק.

* שעות ספורות אחרי שלקחה מהוויברס את נייל דייויס, החליטה ניו יורק ג'טס לשחרר אותו, לאחר שהגיע לסיכום עם רץ אחורי אחר, סי ג'יי ספילר.

* ג'מאל צ'ארלס, שהספיק לרשום העונה שלוש הופעות בלבד, כולן לא אפקטיביות במיוחד, שוב סובל מפגיעה בברך וקנזס סיטי הכניסה אותו לרשימת הפצועים. הוא יחמיץ שמונה שבועות לפחות וכנראה לא ישוב לשחק העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully