וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן שוקל מערך של שלושה בלמים, יואב כץ: "לא נוהג לפטר"

2.11.2016 / 16:29

בהיעדרו של פניירו, שעדיין בספק, כהן תרגל את קפילוטו, רואש ופישלר לקראת הדרבי. במועדון טוענים כי נדחתה אפשרות לסולחה בין פלדהיים ואוסידון. הבעלים התייחס למעמדו של אלי כהן

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
שוקל לשנות שיטה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה בוחנת אפשרות לפתוח במערך של שלושה בלמים בדרבי בשבת, מול מכבי חיפה. באימון אתמול תרגל אלי כהן את ניסו קפילוטו, אושרי רואש ואופק פישלר, וזאת בהיעדרו של ברונו פניירו שעדיין בספק למשחק. הבלם הפורטוגלי סובל ממתחה במפשעה וינסה לשוב לאימונים היום. גם ז'וליו סזאר עדיין פצוע (מתיחה בשריר הירך האחורי).

מי שלא ישחקו בוודאות הם מיקי יאזו (מתיחה בשריר הירך האחורי) ומהראן לאלה (כזכור, קרע בשריר הירך האחורי ישבית אותו לשבועיים). "ברונו חשוב מאוד, אם הוא יחזור יכול להיות שאלי לא יעלה עם שלושה בלמים. הכל תלוי במצב הפצועים", אמרו במועדון.

במועדון מנסים ליצור סביבת עבודה שקטה עד הדרבי, ונראה כי לאחריו תיערך שיחה בעניין הסאגה שהטרידה את יואב כץ בימים האחרונים – רון פלדהיים. אתמול סיפרו במועדון כי לא הצליחו לגשר בין פלדהיים ואוסידון ובינתיים נדחתה אפשרות לסולחה בין השניים. כץ עצמו שוחח עם אלי כהן והעניק לו גיבוי. כהן זוכה לתמיכה גם משאר חברי הצוות המקצועי ונראה כי הם יקשו על כץ אם ישקול להחליפו. בינתיים, במועדון טוענים כי לא פנו לכל מועמד אחר לאימון הקבוצה. "לא משנה מה תהיה התוצאה, בטוח שיהיה מעניין אחרי הדרבי. יואב לא אחד שידלג מעל הדברים שקרו במועדון בשבוע האחרון", הסביר בכיר במועדון.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם יושב הראש דורון אוסידון. מגד גוזני
לא נהוג לפטר. כץ עם אוסידון/מגד גוזני

יואב כץ אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "מכבי חיפה תבוא אחרי שלושה ניצחונות ואנחנו עם כמות זהה של הפסדים, אבל בעבר ניצחנו כשלא נתנו לנו סיכוי. זה דרבי וזה משחק קשה. אנחנו מתרכזים בלנצח את המשחק ולא ברווחים שנשיג ממנו".

על הבעיות במועדוו הוסיף כץ: "אנחנו בכדורגל ובדרמה ובכל מועדון יש חילוקי דעות. ההצגה נמשכת ואנחנו רוצים לחייך במוצאי שבת. אנחנו קבוצה שלא נוהגת לפטר מאמנים ונמשיך לנהוג באותה פילוסופיה השנה.

המאמן אלי כהן: "אי אפשר להתכחש לעובדות. היינו צריכים להיות במקום אחר. יש לנו תשע נקודות, אבל בהרבה משחקים היכולת שלנו לא נפלה מהיריבה. הפסדנו לשלוש קבוצות בלבל שלנו ואולי פחות. יש מה לתקן ואם נמשיך באותה דרך נגיע למקום הנכון. אני חיפאי, גדלתי כאן ואני מכיר את האווירה. מצפה לנו רצף משחקים קשה אבל אני מתייחס רק למשחק בשבת. הצעירים ישתלבו בדרבי וגם בעתיד הקרוב".

חנן ממן סיכם: "נראה כאילו יחסי הכוחות ברורים, אבל לדרבי חוקים משלו. לצערי, בשנים האחרונות הפסדנו. אבל יש לנו מה למכור. אנחנו אחרי שלושה הפסדים רצופים ואולי טוב שיש דרבי שזה משחק גדול נבוכ נחושים וקשוחים זה המשחק ל-התעורר. הסיכוי הוא 50:50 . אני בכושר טוב ומרגיש טוב באופן אישי ואני רוצה חהמשיך כל ולהחזיר למי שנותן לי את הקרדיט. אנחנע מערכים את הקהל שבא למרות שהוא יהיה מיעוט אנחנו רוצים לשמח את הקהל שלו".

עדכון ראשון: 12:40

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully