וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן מהפכה? אוקלנד מול דנבר במוקד המחזור התשיעי

5.11.2016 / 8:00

הריידרס מארחים את האלופה, כאשר שתי הקבוצות מגיעות במאזן שווה, בראש ה-AFC מערב. עוד במוקד: פיטסבורג יוצאת לבולטימור, הג'איינטס נגד פילדלפיה וגרין ביי מול הקולטס

מייקל קראבטרי אוקלנד ריידרס. AP
עכשיו תורם? קראבטרי/AP

ממש כמו בשבוע שעבר, לא פחות משש קבוצות נמצאות בחופש השבוע, מה שמסדר לנו לו"ז מצומצם יחסית למחזור התשיעי. במוקד: בולטימור מול פיטסבורג והג'איינטס נגד פילדלפיה בסדרה הראשונה, גרין ביי מחכה לקולטס בשנייה וההיילייט, אוקלנד מול האלופה דנבר בסאנדיי נייט.

seperator

20:00:

בולטימור (4:3) - פיטסבורג (3:4), METV

היריבות הנהדרת הזו חוזרת לעוד סיבוב, כאשר הקבוצות, שנאבקות יחד עם סינסינטי ב-AFC צפון, ייפגשו למשחק נוסף במחזור הלפני אחרון. בן רות'לסברגר שוב עשוי לחזור מפציעה מוקדם מהצפוי והוא בספק למשחק, אך ייתכן כי יפתח. מאזן הקריירה שלו מול העורבים עומד על 8:9. לעומת זאת, בולטימור ניצחה בשישה מתוך שבעת המשחקים בין הקבוצות מאז 2004, בהם ביג בן לא שותף. המארחת מגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, שהשכיחו את פתיחת העונה החיובית. גם הפלדות ברצף רע והפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם.

קליבלנד (8:0) - דאלאס (1:6)

קרב קצוות באוהיו. אחרי האכזב הגדולה בוורלד סירייס, הקהל בקליבלנד יקווה להתנחם בניצחון של הבראונס, שלא בטוח שיגיע העונה וגם אם יגיע, כנראה שזה לא יהיה במשחק הזה. קליבלנד הצליחה להפסיד גם לג'טס בבית בשבוע שעבר, למרות יתרון גדול וקשה לראות אותה עושה משהו מול הקאובויס, שמגיעים עם רצף של שישה ניצחונות, כולל קאמבק גדול בקרב הקריטי נגד פילדלפיה בסאנדיי נייט החולף. קודי קסלר יפתח אצל הבראונס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. Ron Jenkins, AP
זה נראה לא כוחות. פרסקוט מול הבראונס/AP, Ron Jenkins

קנזס סיטי (2:5) - ג'קסונוויל (5:2)

אלכס סמית' יצא פעמיים מהמשחק בשבוע שעבר מול אינדיאנפוליס בגלל חשש לפגיעה בראשו. בפעם השנייה הוא לא חזר, אבל הצ'יפס הודיעו שהקוורטרבק שלהם לא סבל מזעזוע מוח. למרות זאת, סמית' בחוץ השבוע, אבל גם בלעדיו KC הסתדרה וניק פולס, שיפתח הוביל אותה לניצחון השלישי ברציפות מאז החזרה משבוע החופש. המארחת יודעת שאם היא תנצח, הרי שהמפגש בין דנבר לאוקלנד כבר יעשה עבורה את העבודה, בעוד שאצל האורחים, ייתכן כי זה יהיה משחקו האחרון של גאס בראדלי בתפקיד המאמן, אם הקבוצה שוב תתפרק כפי שקרה לה בחמישי שעבר בטנסי.

מיאמי (4:3) - ניו יורק ג'טס (5:3)

הדולפינים רשמו שני ניצחונות ביתיים מצוינים, על פיטסבורג והבילס והם שוב חולמים על הווילד קארד. כדי לעשות זאת, הם חייבים לנצח בביתם את הסילונים, שבעצמם נמצאים במגמת התאוששות מאז הספסול הקצר של ריאן פיצפטריק ורשמו שני ניצחונות רצופים, כדי לחזור למאזן שמאפשר להם להמשיך להילחם על העונה הזו. זה יהיה המפגש ה-102 בין הקבוצות, כאשר הירוקים מהתפוח הגדול ניצחו בכל שלושת האחרונים.

ניו יורק ג'איינטס (3:4) - פילדלפיה (3:4), FOX

משחק מפתח במדולנדס. הענקים הלא יציבים פתחו את העונה עם צמד ניצחונות, המשיכו לשלושה הפסדים וחזרו לעצמם עם עוד שני ניצחונות. הם נמצאים בעיצומו של רצף של חמישה משחקי בית, שיכולים להציב אותם חזק במאבק על הפלייאוף, אבל כדי שזה יקרה, עליהם לנצח את היריבה הישירה מעיר האחווה, שההפסד הכואב בהארכה במחזור האחרון בדאלאס היה השלישי שלה בארבעה משחקים. לפילי יש מסורת של הצלחות בניו יורק והיא ניצחה את הג'איינטס בשמונה מתשעת ביקוריה האחרונים.

מינסוטה (2:5) - דטרויט (4:4)

ההפסד המיותר של הווייקינגס בשיקגו, שהיה השני ברציפות עבור החבורה של מייק זימר, הבהיר שלמרות הפתיחה החיובית, לקבוצה ממינסוטה יש עוד הרבה מה לשפר ואם היא לא תתעורר, היא עלולה להפוך לחיקוי של אטלנטה מהעונה שעברה. אולי החילוף הפתאומי בעמדת מתאם ההתקפה יעזור. הליונס יכולים לראות את עצמם מאוכזבים, שכן אם היו ממשיכים ביוסטון, במשחק שהיה בהישג יד עבורם לאורך דקות ארוכות, את רצף שלושת הניצחונות שלהם, הם היו עכשיו צמודים לראשות הבית. כעת, הם יצטרכו להפתיע במינסוטה, שבועיים וחצי בלבד לפני הגומלין בין שתי הקבוצות הללו.

סטפון דיגס מינסוטה וייקינגס. Andy Clayton-King, AP
כדאי למינסוטה להתעורר, ומהר. דיגס/AP, Andy Clayton-King

23:05-23:25:

לוס אנג'לס (4:3) - קרוליינה (5:2), 5+ לייב

סגנית האלופה הצילה את העונה שלה עם ניצחון הכרחי בבית על אריזונה, אבל בחוץ היא במאזן 3:0 העונה. זה יכול להשתנות בעיר המלאכים, אבל רק אם קאם ניוטון יתרכז בפוטבול ולא בכל השטויות שמסביב. הראמס היו במצב רוח טוב עם שלושה ניצחונות רצופים, אבל שכחו ממנו במהרה וכבר הפסידו שלושה ברצף. למרות זאת, הם עדיין במרחק סביר מפסגת ה-NFC מערב המג'עג'ע ואם יצלחו את המפגש הזה, אולי עוד יוכלו לאיים על הסיהוקס.

סן פרנסיסקו (6:1) - ניו אורלינס (4:3)

שישה הפסדים רצופים הפכו את הכיסא של צ'יפ קלי במפרץ לחם מאוד. הניינרס נראו נורא במשחק האחרון שלהם, בבית מול טמפה ביי והם שוב פוגשים יריבה שעושה את הדרך הארוכה מערבה וינסו לנצל זאת כדי לשפר את מצבם העגום. הסיינטס מגיעים עם מצב רוח מצוין אחרי הניצחון המפתיע על סיאטל, השלישי בארבעה משחקים, שהציב אותם מרחק משחק וחצי בלבד מאטלנטה. מי שמתקשה להבריק עד כה הוא הרץ האחורי מארק אינגרם, ששוב רשם פאמבל בעייתי ועלול לראות את כמות הנשיאות שלו מצטמצמת משמעותית השבוע.

סן דייגו (5:3) - טנסי (4:4), METV

שני ניצחונות רצופים, על דנבר ובאטלנטה, גרמו לצ'ארג'רס להרים את ראשם בגאווה לרגע, אבל בשבוע שעבר, בדנבר, ההתקפה שלהם שוב קרטעה והזכירה כמה שחקני מפתח הלכו לאיבוד העונה בגלל פציעות. זו הזדמנות טובה עבור החזיזים להתאושש, למרות שהבית כנראה כבר ברח להם עם שלוש קבוצות מעולות. טנסי לעומת זאת, נפרדה השבוע מהתופס הפורש אנדרה ג'ונסון ומגיעה אחרי שלושה ניצחונות מארבעה משחקים ובמרחק משחק אחד בלבד מיוסטון, שמובילה את ה-AFC דרום החלש. הטייטאנס מרגישים שהם מסוגלים להגיע לפלייאוף העונה וכדי שזה יקרה, הם די חייבים לצאת מדרום קליפורניה עם ה-W.

גרין ביי (3:4) - אינדיאנפוליס (5:3), FOX

הפאקרס בוודאי ראו את ההפסד של מינסוטה בשיקגו במאנדיי נייט ותפסו את הראש, שכן אם הם היו מצליחים לשמור על היתרון שלהם לעוד חצי דקה בלבד באטלנטה, הם היו כעת בשוויון ב-NFC צפון. למרות הכול, גרין ביי מאמינה בכוחה לעקוף את הווייקינגס הדועכים ולהשתלט שוב על הבית והדרך לשם עוברת במשחק ביתי מול הקולטס החלשים, שחטפו בבית מקנזס סיטי במחזור האחרון. אינדי צריכה משהו מפתיע מאוד כדי לצאת מלמבו פילד מחויכת ואם תפסיד, היא תתרחק עוד קצת מהחלום שלה לשוב לפלייאוף.

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. R Brent Smith, AP
יש סיכוי להפתעה בלמבו? לאק/AP, R Brent Smith

אוקלנד (2:6) - דנבר (2:6), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, כאשר הריידרס, שפותחים סדרה של ארבעה משחקי בית, ינסו להאריך את הרצף שלהם לשלושה ניצחונות ולהראות שהם מסוגלים להתמודד עם הקבוצות הכי טובות בליגה. האלופה שכחה מצמד ההפסדים שספגה עם צמד ניצחונות ביתיים, בהם ההגנה שלה חזרה להטריד את הקוורטרבק היריב. כעת, ההגנה הזו תצטרך להתעלות מול דרק קאר, שמגיע אחרי אחד המשחקים הגדולים בתולדות הליגה, 513 יארד, 4 טאצ'דאונים ואפס איבודים בשבוע שעבר נגד טמפה ביי, כולל טאצ'דאון ניצחון בהארכה. הברונקוס ניצחו בשמונה מתשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אבל הפסידו את האחרון דווקא.

סיאטל (2:1:4) - בפאלו (4:4), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

התיקו המוזר נגד אריזונה וההפסד הדרמטי בניו אורלינס לקחו את הסיהוקס צעד לאחור, אבל הם עדיין נכנסים למחזור בתור מובילי ה-NFC מערב. כדי להישאר כאלה, שבוע לפני הביקור המאיים בפוקסבורו, הם צריכים לנצח בבית את רקס ריאן וחבורתו, שמגיעים אחרי שחטפו בעצמם בראש מניו אינגלנד. הבילס כבר עם שני הפסדים ברציפות ואם לא יתעוררו, גם השנה, כמו בכל עונה במילניום הזה, הם יישארו בלי פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully