וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאודלוק: "לברצלונה יש שחקנים פצועים ואנחנו מקווים לנצל את זה"

2.11.2016 / 8:34

גארד מכבי תל אביב מוכן למפגש עם הקטלאנים (19:45, ספורט 5): "אם נעשה מה שצריך, לא יהיו הרבה קבוצות שיצליחו לנצח אותנו". דווין סמית': "לברצלונה יש עוד שחקנים נהדרים חוץ מטייריס"

מערכת וואלה!

יומיים לאחר שניצחה את הדרבי התל אביבי הגדול, מכבי תל אביב תתמודד הערב (19:45, ספורט 5) מול ברצלונה במפגש הפיקנטי. הצהובים ניצחו את שני משחקי היורוליג האחרונים שלהם מול גלאטסראיי וז'לגיריס קובנה ורוצים להמשיך במומנטום החיובי גם הערב. מי שיגיע להיכל הוא טייריס רייס, אקס מכבי תל אביב שסחף את הקבוצה לזכייה ביורוליג ב-2014.

דווין סמית' אמר לקראת המפגש המסקרן: "בכדי לעצור את טייריס , כמו גם את ברצלונה, נדרש מאמץ קבוצתי, אך יחד עם זאת, עד כמה שהוא נהדר, לברצלונה יש עוד שחקנים נהדרים. יש להם את טומיץ' שהוא שחקן נהדר וגם את פרפרוגלו שנמצא שם כבר כמה שנים, יש לברצלונה קבוצה מאוד טובה". על רייס אמר סמית': "טייריס הוא קודם כל בחור נהדר. לאורך קריירת כדורסל ישנם לא מעט שחקנים אשר אתה זוכה לשחק לצידם, אבל טייריס הוא אחד האנשים שכולם נקשרו אליו וגם שמרו איתו על קשר. הוא בחור נהדר ושחקן נהדר. לכולנו יש זיכרונות נהדרים מ-2014 זו הייתה שנה מיוחדת עבור כולנו".

לשאלה האם יש שיפור בקבוצה במשחק האחרונים, השיב השחקן: "אני מרגיש שאנחנו גדלים כקבוצה. אנחנו עדיין נמצאים בשלבים המאוד מוקדמים של העונה ואנחנו מנסים להשתפר ככל שחולפים הימים. בשבוע שעבר היה קשה מבחינת כל המשחקים ששיחקנו, בנוסף לכל השינויים שערכנו, אבל זוהי העבודה שלנו לכן אנחנו חייבים לבוא ולהתאמץ כמו שצריך".

אנדרו גאודלוק עם די ג'יי סילי שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד קרב יוקרתי מול ברצלונה. גאודלוק וסילי עם רמי הדר/ברני ארדוב

אנדרו גאודלוק הוסיף: "יש לוח זמנים צפוף אחרי המשחק בדרבי, אבל נחים אחרי האימון המסכם, דואגים לגוף ומגיעים להופיע. ברצלונה היא קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו, איך לעשות הגנה, לקחת ריבאונד , אלו הדברים שאנחנו חייבים להסתכל עליהם. אנחנו משחקים מול הקהל שלנו והתמיכה שלהם תעזור לנו. יש המון משחקים ואסור לחשוב על המשחק הקודם אלא לעבור הלאה, יש את ההנהלה שמדברת איתנו, הצוות המקצועי והכל עוזר".

"אנחנו לא דואגים למצב של ברצלונה, יש להם שחקנים פצועים ואנחנו מקווים לנצל את זה, אבל אנחנו חייבים לדאוג לעשות את הדברים שלנו, ופחות להסתכל על ברצלונה, אם נעשה מה שצריך לא יהיו הרבה קבוצות שיצליחו לנצח אותנו". על טייריס רייס אמר גאודלוק: "ננסה להוציא את הכדור מהיידים שלו, להפעיל עליו לחץ, כמו שמנסים לעשות לנו. זה יהיה מצ' אפ טוב. הוא בחור טוב ואוהבים אותו כאן, ראיתי לא מעט תמונות של רייס תלויות כאן בהיכל גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully