וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט גדול, אבל לבד לא יכול: מינסוטה טימברוולבס

תומר שי

28.10.2002 / 9:09

הוולבס, בראשות אחד השחקנים המלהיבים בליגה, ימשיכו להיות קבוצה טובה ולעשות שרירים, אבל לא יעברו סיבוב בפלייאוף. הקו האחורי נחלש ורוד סטריקלנד הגיע, ישמור האלוהים (תומר שי)

אין חדש בשמי מינסוטה. קבוצה של איש אחד (וחצי), שאולי תעשה שרירים בעונה הסדירה, אבל תפסיד בפלייאוף בשל חוסר כלים מתאימים. על קווין גארנט אין מה להרחיב את הדיבור. פאואר פורוורד נפלא, בא ודופק כרטיס בכל ערב ובלתי עציר (21.2 נקודות למשחק אשתקד, 12.1 ריב' ו-5.2 אסיסטים). מינסוטה דאגה להחתימו, אבל לא השכילה לחזק את הצוות המסייע שסביבו.

צ'ונסי בילאפס, גארד דינמי שהיה מוקד כוח שלישי לצד גארנט ושצ'רביאק, עזב לאינדיאנה. טרל ברנדון הוותיק הוא קצת ותיק ופצוע מדי מכדי להיות תחליף הולם וספק אם יוכל להוביל את הקבוצה. הנתח של וולי שצ'רביאק, שפרץ בשנה שעברה, צפוי לגדול (פתאום הוא הפך לשחקן של 18.7 נקודות למשחק, אבל הוא צריך להוכיח שזו לא היתה עונה חד פעמית), בתקווה שיחסי האנוש שלו עם חבריו יעלו על דרך המלך.

ג'ו סמית' הוא מניה בטוחה: תהיה בטוח שלעולם לא יפתיע אותך יותר מדי לטובה. הוא יתרום 10 נקודות ו-6 ריבאונדים כל ערב וינסה לגבות את גארנט, אבל זה פחות מדי עבור שחקן שהחוזה עשה לקבוצה כל הרבה צרות. הסנטר הסלובני, נסטרוביץ', יתרום גם הוא כ-10 נקודות וימשיך להתקדם, לאט אבל די בטוח. טרוי האדסון, גארד שהגיע מאורלנדו, יתגבר את הקו האחורי.

קנדל גיל הוותיק הגיע אחרי עונה במיאמי, אבל הוא בדעיכה תלולה ולא יהיה משמעותי לחיזוק הקו האחורי. גם רוד סטריקלנד שוחרר מההיט ועשוי לפתוח כרכז, לפחות חלק מהעונה. אבל, באמת, אדוני סגן הנשיא מקהייל, עם כזה חיזוק אתה חושב להגיע רחוק במערב הפרוע? הרי שני החבר'ה האלה בשלב זה הקריירה, כמו גם איגור ראקוצ'ביץ' (גארד, בחירת סיבוב שני) זה לא בדיוק, איך נאמר, משהו לכתוב עליו הביתה (ליוגוסלביה הרחוקה, במקרה של ראקוצ'ביץ').

תחזית: מצד אחד, הכול תלוי בגארנט - והוא הרי את שלו יתן כך או כך. מצד שני, זה פשוט לא יספיק ליותר 48 נצחונות והפסד בסיבוב הראשון בפלייאוף.

ונשאלת השאלה...

- ואולי, אולי, יעברו הטימברוולבס סוף כל סוף סיבוב בפלייאוף?

- האם גארנט, פעמיים בחמישיית העונה הראשונה, יקבל MVP?

- כמה משחקים יחרב למינסוטה רוד סטריקלנד?

הבאים, העוזבים והסגל המלא

הצטרפו: קנדל גיל (גארד/פורוורד ממיאמי), רוד סטריקלנד (גארד ממיאמי), טרוי האדסון (גארד מאורלנדו), איגור ראקוצ'ביץ' (גארד רוקי).

שאר שחקני הסגל: טרל ברנדון, קווין גארנט, מארק ג'קסון, פליפה לופז, ראדוסלאב נסטרוביץ', אנטוני פילר, רג'י סלייטר, ג'ו סמית', וולי שצ'רביאק, גארי טרנט, לורן וודס.

חמישייה צפויה: רוד סטריקלנד/טרל ברנדון, וולי שצ'רביאק, קווין גארנט, ג'ו סמית', ראדוסלאב נסטרוביץ'.

עזבו: צ'ונסי בילאפס, סאם מיטשל (פרש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully