וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "לכל הקבוצות יש לו"ז צפוף, המפתח הוא לעצור את רייס"

1.11.2016 / 19:53

מאמן מכבי תל אביב קיים מסע"ת לקראת המפגש עם ברצלונה (ד', 19:45, ספורט 5) והתייחס לאקס הצהובים: "זה לא נגמר ומתחיל בו אבל הוא משמעותי". על גאודלוק: "זו זכות בשבילי לאמן אותו"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: אביב אירגז

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול ברצלונה (רביעי, 19:45, ספורט 5) והאקס טייריס רייס. מאז מינויו של רמי הדר הצהובים ניצחו שלושה משחקים, כולל אמש בדרבי, וניצחון גם על הקטאלנים יעלה אותם לראשונה העונה למאזן חיובי ביורוליג. הדר קיים מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אנחנו הולכים לשחק מול יריבה שמשחקת כדורסל שוטף ומאורגן", אמר בפתיחת הדברים והתייחס לעומס המשחקים של הצהובים, "לוח זמנים צפוף יש לכולם, גם לנו וגם להם, אז זה פשוט לא מעניין. נעשה את המקסימום כדי לנצח. מאחר ואין לנו השפעה על הלו"ז אני לא רואה טעם להתעמק בזה, אבל נגיע מוכנים".

על רייס: "לעצור אותו זה מפתח מול ברצלונה, יש הרבה שחקנים טובים אבל הוא משמעותי ואנחנו נערכים אליו. זה לא מתחיל ונגמר בטייריס אבל הוא בהחלט משמעותי".

על ההכנות: "אנחנו צריכים לנצח בבית בלי קשר לפצועים של היריבה, אני לא מתעסק ברוטציה שלהם. אנחנו מתקדמים במקביל גם בתחום של הכנות פר משחק וגם בשיטה לטווח הארוך, אנחנו בתהליך חיובי".

הדר הוסיף: "זו זכות בשבילי לאמן את גאודלוק ואני שמח שהוא פה, הוא זורם עם הקבוצה וזה הכי חשוב. גיא פניני הוא אישיות מרשימה, יש לו עומד שדרה ואינטגנציה, אני לא מופתע מהיכולת שלו".

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"נגיע מוכנים". הדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully