וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "לא אהבתי שאיוניר עבר לשחק עם שלושה בלמים, אני מאמין בבני"

1.11.2016 / 14:15

הבעלים שוחח עם שחקני עירוני קרית שמונה באימון הבכורה של בן זקן: "כשהבאתי את מוטי אמרתי שלא אתערב. ביקשתי ממנו לשנות שיטה אבל הוא עקשן". המאמן: "צריך לשפר את האינטנסיביות ואת החיבור בקבוצה בכלל"

אדריאן הרבשטיין

המאמן החדש של עירוני קרית שמונה, בני בן זקן, שהחליף בתפקיד את מוטי איוניר אשר סיים את תפקידו, העביר הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו בקבוצה, כשלפני כן שוחח עם השחקנים. "צריך לשפר את האינטנסיביות ואת החיבור בקבוצה בכלל", אמר בן זקן. "נעבוד קשה ואני מאמין שנצליח".

הבעלים איזי שרצקי שהגיע לאימון שוחח גם הוא עם השחקנים: "כשהבאתי את מוטי אמרתי שלא אתערב וגם לא התערבתי בהתחלה. אבל כשראיתי שבכל המשחקים אנחנו רודפים אחרי היריב במקום שהוא ירדוף אחרינו, ביקשתי ממוטי לשנות שיטה אבל הוא עקשן והחליט לשחק עם שלושה בלמים. גם נגד מכבי פתח תקוה אחרי שאופיר קריאף הורחק מוטי עבר לשחק עם שלושה בלמים ולא אהבתי את זה. אני מאמין מאוד בבני".

"בעונה שעברה היו רגעים לא פשוטים, ובן זקן היה זה ששמר על השפיות בקבוצה", אמר אחד השחקנים. "נכון שהוא לא שם מוכר, אבל גם את ברק בכר לא הכירו בתור מאמן בתחילת דרכו".

עוד בנושא:

אחרי חמישה חודשים בלבד: מוטי איוניר סיים את תפקידו מעירוני קרית שמונה

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"לא אהבתי שמוטי עבר לשחק עם שלושה בלמים". שרצקי/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע ששרצקי רצה את בן זקן כסוג של מאמן מנטלי בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת כבר בתחילת העונה, אלא שהמאמן החדש העדיף להתמקד בקבוצת הנוער. שיצרקי רצה כבר בעבר את בן זקן בתפקיד המאמן, אך זה סירב, אך עתה כשהבעלים הציע לו שוב את התפקיד הוא השיב בחיוב.

בנוגע לאיוניר, מסתבר ששרצקי הגיע לפגישה עם המאמן היוצא מבלי שידע איך היא תיגמר. הבעלים לא היה מרוצה מאיך שהקבוצה נראית והתלונן לעתים על ההרכבים עימם פתח איוניר, אך המאמן הרגיש שבמצב הנוכחי הוא מתקשה להרים את הסגל. ולכן, בפגישה הבינו הצדדים שכדאי להיפרד כידידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully