וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה יתקיים תחת הגבלות על חלק מהיציעים

31.10.2016 / 17:51

משרד התמ"ת גילה כי בטדי הוצבו פאנלים ללא תיאום ורישיון העסק של האצטדיון בוטל, מה שאיים על קיום המשחק. אחרי פגישה, העניינים סודרו, אך היציע המערבי יישאר סגור (20:30, ספ' 1)

מערכת וואלה!

משרד התמ"ת ערך היום (שני) ביקור פתע באצטדיון טדי. לאחר שנתברר כי הוצבו באיצטדיון פאנלים סולאריים, שתפקידים לייצר חשמל עבור האצטדיון עצמו והדברים לא תואמו עם המשרד, למרות הדרישות לעשות זאת, הוחלט על ידי משרד התמ"ת לשלול את רשיון האצטדיון, מה שהכריח את המשטרה להוציא צו סגירה למגרש.

ביטול הרישיון איים על קיום המשחק שייערך הערב (20:30) באצטדיון, בין בית"ר ירושלים לבני יהודה. בפגישה שנערכה במשרד התמ"ת, החברה האחראית על העבודות באצטדיון, יחד עם איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, הציגו את האישורים הנדרשים בפני המשרד, מה שהוביל להחלטה לקיים את ההתמודדות כמתכונן. יחד עם זאת, יוטלו הגבלות על חלק מהיציעים והיציע המערבי ייסגר, כאשר האוהדים שאמורים לשבת בו יועברו ליציע הצפוני, בעוד יושבי יציע הכבוד יישבו ביציע הצפון-מערבי. למזלה של בית"ר, לא מדובר במשחק בו האצטדיון אמור להיות מלא, מה שיאפשר את הזזת האוהדים. סדרנים באצטדיון יפנו את בעלי הכרטיסים למקומות החלופיים.

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
יש משחק, יש הגבלות. אצטדיון טדי/ברני ארדוב

אותם פאנלים סולאריים היו מותקנים גם במשחקי הנבחרת בטדי, אך ביקורת הפתע של משרד התמ"ת היא זו שגרמה למהומה הגדולה.

בבית"ר פנו למנהלת הליגה, שפנתה בעצמה לשר חיים כץ, אליו הועברו סמכויות משרד התמ"ת בנושא רישוי. במנהלת אמרו כי לא זכורה סיטואציה כזו, לפיה כמה שעות לפני משחק אצטדיון מקבל צו סגירה, אך האמינו מהרגע הראשון כי ניתן יהיה למצוא פיתרון, מה שאכן קרה.

עדכון ראשון: 15:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully