וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו הפורטוגלי של רודריגו אנטוניו מאיים לתבוע את בני סכנין

31.10.2016 / 11:04

הסוכן טוען שהמועדון חייב לו סכום מהעמלה ולשחקן חלק ממענק החתימה: "הסכמים יש לכבד". בסכנין זועמים: "כל הסוכנים אצלנו מקבלים עמלות רק בנובמבר. הוא לא יעבוד איתנו יותר"

שחקני מכבי תל אביב, יוסי בניון, נוסא איגייבור, ליד רודריגו אנטוניו, בני סכנין. ברני ארדוב
רודריגו באדום/ברני ארדוב

סוכנו הפורטוגלי של קשר בני סכנין, רודריגו אנטוניו, מאיים לתבוע את המועדון – כך נודע לוואלה! ספורט. הסוכן טוען שלא שולמה לו עמלה על חלקו בעסקה ובנוסף שרודריגו לא קיבל חלק ממענק החתימה. כעת הוא מאיים לפנות לפיפ"א עם תביעה נגד המועדון.

הסוכן אמר: "הסכמים יש לכבד, אני ממתין בסבלנות כבר חודשיים וחצי, זה מוגזם. לא נתקלתי בקבוצה שלא עומדת בהסכם שהיא עצמה דרשה, הכתיבה וחתמה עליו.
לא זאת בלבד, אלא שכבר למעלה מחודש וחצי מבטיחים שישלמו 'מחר' וה'מחר' הפך לשבוע, חודש וכך הלאה. לא ממש מכובד".

בסכנין זועמים על הסוכן הפורטוגלי. הטענה היא שמרבית הכסף הועבר ובשיחות איתו הוא התבקש להמתין בסבלנות לשארית הכסף שיועבר לו בשבועות הקרובים. "הבהרנו לו שלא כל הכסף מהטוטו הגיע ושחשוב לנו לשלם משכורות", אמרו במועדון, "כל הסוכנים אצלנו מקבלים עמלות רק בנובמבר וכולם בסדר עם זה, רק הוא לא. גם לא מדובר בסכום גבוה במיוחד. בשבוע הקרוב נשלם את הכסף ונסיים את הסיפור, אך הסוכן הזה סיים את הקשר עם סכנין לחלוטין מבחינתנו".

רודריגו עצמו איבד קרדיט במחזורים האחרונים ושותף במשך דקות בודדות, אך בשיחות עם חבריו לקבוצה לא הביע מורת רוח ואמר להם שהוא צריך לעבוד קשה והוא מאמין שהוא יקבל עוד הזדמנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully